Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Nu sätter Signe stopp för mitt data sittande haha, trevlig kväll på er. Nu blir de att ligga och mysa med sambon och Signe på spikmattan och dricka lite te :).

• Ninakarolina
    Speck skrev 2011-03-22 22:02:10 följande:

Hahahah du är inte den enda som är trött och missuppfattar saker haha! Jag tänkte när jag läste detta "ska hunden ligga på spikmattan??".... Suck, det tog gode lång stund innan jag fatta att du skulle gosa med signe medan du låg på spikmattan....

haha, skulle vart roligt att se hur hon reagerade på mattan.
    Näe men fy vad jag känner mig lätt irriterad, varje jävla gång jag sätter mig på bussen, ska de sätta sig ett par bredvid mig. Och dom är så dryga, typiskt nördiga och har någon socialförmåga över huvetget! haha i vanliga fall kan jag skratta för ig själv åt sånna... men nu blir jag så irriterad så de är sjukt, blir nästan förbannad.... haha sitter och biter mig i tungan och är rädd att jag får den där sjukdomen då man ställer sig upp och skriker rakt ut " fitta kuk"....dom luktar illa och har långa svarta rockar på sig och äckliga solglasögon och är skit dryga... tror dom lever i materix eller vad film jöveln hette haha.

skönt nu fick jag skriva av mig lite, tror fan inte jag kommer kunna hålla mig nästan gång " ingen bryry sig du kan däpa dig din fula jävel" haha hatar sånna som måste skrikprata för att alla ska höra...

SANDRAP1990: men vad söt :)
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-24 07:36:20 följande:
    Var på mitt efterlängtade ultraljud igår. Fick veta att det var en väääldigt aktiv liten bebis i magen, vägrade ligga still så att bm kunde få ett bra kort. Hon fick in jättebra vinklar men så fort hon skulle knäppa av vända han rumpan till haha. En liten lillebror fick vi veta med BF 21 aug, alltså inte ändrad Skrattande

haha mysigt.
    Men fick du känna sparkar medans du såg dom :D? de var häftigt tycker jag.
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-25 07:35:43 följande:
    Fick hem vår vagn igår!! Blev en Teutonia Fun, begagnad så där sparade vi minst 5000 kr Tungan ute
    Det är vad jag kallar ett klockrent köp haha

Vilken fin vagn, och jag tror att man ser de som du ser på bilden :).
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-26 09:46:22 följande:
    Grattis till lyckat UL och en liten prins!! Verkar va prinsarnas år i år Skrattande
    Speck skrev 2011-03-25 18:25:39 följande:
    Haha nej men guu så liiten o söt du måste va då Skrattande Jag fick en jättesöt liten bild framför mig av en liten liten tösabit med en stooor stoor barnvagn.. Tungan ute
    Haha, njaa så liten kanske jag inte är då haha Jag är 160 men har helst platta skor vilket kanske gör att jag ser mindre ut haha Sambon är 175 så vi är lilla familjen här jämfört med alla våra vänner som i stort sett är över 180 hela högen haha Glad
    Jag och sambon är lika långa typ 167-168 så vi är med lilla familjen, får hoppas de kommer ut en liten med :D.
  • Ninakarolina
    Girlheart89 skrev 2011-03-26 12:38:54 följande:
    Brukar man inte kunna justera höjden på handtagen på vagnar?
    Jag är 162cm och sambon är ju en bit längre än så, har inte koll men runt 175 kanske.
    Ska ju va så att båda kan använda vagnen man köper utan några problem..
    Jo handtagen brukar man kunna ändra, men om själva hela vagnen är jätte hög så spelar ju handtaget ingen roll om man ändå inte ser över vagnen haha :).
  • Ninakarolina

Vill lägga upp en bild här men de går inte :S

• Ninakarolina

Men jag har lagt upp bilder förr., från min kamera.... och aldrig förminskat :S.

• Ninakarolina

Denna bild gick tydligen. De var denna klänning jag skulle visa, fast nu sitter den på Signe ( hon är lite rädd för kameran) haha en tummen kläddning jag fick av min kompis igår fick även lilleskutt toffler eller sockar kanske de är :).

• Ninakarolina
    Speck skrev 2011-03-28 16:58:32 följande:
    HAHAHAHA fy faaaan så söööööt!! Men stackars förtryckta hund, haha! Skrattande
    haha, ja hon ser då bedrövad ut på bilden. Hon tycker inte om närbilder på kameran, men att ha på klänningen en stund bryr hos sig inte om, leker fortfarande och märker typ inte att den är på :D. Måste ju ha overall hela vinter då hon annars bara kan vara ute i 20 sek haha så hon är van att ha kläder. Skönt nu att slippa klä på hundstackarn :).
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011