Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

SandraP1990 skrev 2011-04-20 14:12:11 följande:
    aaaahhh, hormoner hormoner hormoner.. jag klara inte av dom... jag e så jäkla förbannad......
    haha, sorry. Känner igen mig, jag blir mest förbannad på bussen när äckliga människor ska sätta sig brevid mig... och stinker bajs och har dålig andedräckt och saknar socialkompetenas haha. blir så förbannad att ibalnd så biter jag mig i tungan för jag tror jag får torets, för jag vill bara skika ut " fitta hora, håll käften de är ingen som bryr sig vad ni snackar om... äckliga statar" haha... brukar inte vara sånn... men blir så lätt arg nu :D.
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-20 16:16:59 följande:
    ja med, mina hormoner gör att jag förmodligen får göra mig av med min hund, för hon e ja vad ska man säga, hon äter upp allt när jag lämnar henne, hon har ätit upp bra mkt i min bil för hon har vait sj en liten stund, idag åt hon upp en kontroll till ps3 vi har. jag orkar inte mer. hon lyssnar inte på mig heller utan bara leker med mig när jag blir förbannad på henne vilket jag blir en del... men jag orkar inte mer, jag orkar inte... å jag älskar den hunden över allt annat men jag orkar bara inte... skulle ni gjort er av med henne om ni skulle varit i samma situation lr tycker ni jag ger upp för lätt?? har kämpat i över ett år med detta med henne, å det har kostat mig mååånga tusen ska jag lova..
    Jobbigt med hundar som biter. Hon är uttråkad och rastlös... gå med henne en lång promenad innan du lämnar henne ensamen, se om de funkar. annars kankse munkorg funkar... vet inte vad man annars ska göra. Min hund äter mina soper... måste låsa allt... hon är galen i all mat.

förstår om du bli less, min hund käka upp mitt godis igår, glömde ställa bort de när vi var ute max 10 min. och idag när jag var på förlossningen så fick hon upp skåpet till soptunnan som jag hade knytyit med ett snöre. soper i hela lägenheten... man blir less.

hon är tjock som jag vet inte vad och håller på att kräkas och hosta helatiden... skit jobbigt. men men... bara att tag,

ska köpa barnlås på skåpet så hon inte får upp de..

Men som sagt prova med promenad och sen annars munkorg... finns ju inget annat allternativ.! men i och försig...då kan den ju inte dricka när du är borta, kanske inte funkar. men ha den i ett rum där de inte finns skaer den kan bita sönder? 
  • Ninakarolina
    kariba skrev 2011-04-20 17:16:34 följande:
    Köp en hundbur där hon kan vara när hon är ensam, blir mindre stress för henne.
    provade ha henne i bur, när vi flytta till en fyra då hon på djuraffären sa att hundar blir lugnare, men hojn skällde helatiden... och de gör hon inte om hon får sitta i sitt kära fönster som en katt :D.
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-20 17:21:00 följande:
    det e en jätte bra metod, MEN tyvärr får man inte ha hundar i bur mer än en timme i sverige, inte för att det e bra att ha dom i bur hela tiden men ett litet område gör hunden tryggare å en bur e jätte bra om man ska vara borta nån timme lr så men tyvärr e de en timme som e gränsen i sverige...

ninakarloina: jag har testad munkorg, MEN då började hon skälla hela tiden för att protestera! å då fick vi klagomål från grannarna! sen har jag grejer i alla rummen, så det bli svårt:P
    haha du får ha munkorg med antiskällhalsband haha nej skoja... stackar vove :D. svår de där. Har inga problem med min hund, så länge jag har låstsopskåpet.... men ibalnd måste man springa till buss eller annat och man glömmer. men då får jag skylla mig själv... men de är drygt :).
  • Ninakarolina

Haha, tog en bild nyss... magen är så stor nu spännd och jävklig :D.
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-20 19:36:58 följande:
    gud va avis jag blir på din mage. såå stor å fin..
    tack, men den är jobbig när den är så spännd... känns som jag tryckt i mig 2 stora pizzor typ :D.
  • Ninakarolina
    Speck skrev 2011-04-20 20:08:19 följande:
    Ninakarolina: Skönt att allt såg bra ut på förlossningen!
    Jag brukar smörja in magen när den spänner, tycker det hjälper lite.. Men ibland så är dte liksom "inifrån" och inte i huden det sp'nner och då är det svårare...
    Ja men de är bara inifrån som de spänner inte i huden, så går nog inte att göra nått åt , typsikt :).
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-20 20:16:49 följande:
    okey va jobbigt, vrf e det så då??
    ingen aning, kollade upp de idag, men dom vet inte varför...men bebisen mådde bra och jag hade inte öppnat mig så, då är de bara att bita ihop :). men ibalnd slappnar den av.. men blir jätte ofta spänningar..
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-20 20:22:10 följande:
    men du har matchande tröja å dator!!!=D
    haha, me like rosa :D. 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-21 07:54:48 följande:
    Idag är jag på bättringsvägen. ska försöka få i mig nån smörgås nu på morgonen och en kopp kaffe. Fick inte i mig annat än blåbärsoppa o två minibaguetter igår. mådde så fruktansvärt illa. men nu knorrar magen som bara den o kaffet har aldrig smakat så gott.
    Väcktes av en katt som skrek i natt 3 ggr. for upp kl 7. Hon har börjat löpa :S så nu sitter jag och inväntar tills telefontiden gäller för vet så blir det sterilisering annars vet jag inte vad jag ska göra. Detta kommer jag inte stå ut med i en vecka till annars.

Bebben puffar för fullt, helt underbart att känna. den sparkar så det känss som hela magen vibrerar hihi. 'är i vecka 21+3 idag.

Hur mår ni andra? hoppas ni får en underbar dag
    löpande katter de är de värsta haha. Men funkar inte p-piller på katten? jag skulle sova hos min mamma för nått år sen, och hon tog hand om min syrras två katter... dom skrek hela nätterna.... jag vart så förbannad fick stänga in dom i ett eget sovrum men man hör ju genom väggar haha.... fy fasen.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011