SandraP1990 skrev 2011-04-20 16:16:59 följande:
ja med, mina hormoner gör att jag förmodligen får göra mig av med min hund, för hon e ja vad ska man säga, hon äter upp allt när jag lämnar henne, hon har ätit upp bra mkt i min bil för hon har vait sj en liten stund, idag åt hon upp en kontroll till ps3 vi har. jag orkar inte mer. hon lyssnar inte på mig heller utan bara leker med mig när jag blir förbannad på henne vilket jag blir en del... men jag orkar inte mer, jag orkar inte... å jag älskar den hunden över allt annat men jag orkar bara inte... skulle ni gjort er av med henne om ni skulle varit i samma situation lr tycker ni jag ger upp för lätt?? har kämpat i över ett år med detta med henne, å det har kostat mig mååånga tusen ska jag lova..
Jobbigt med hundar som biter. Hon är uttråkad och rastlös... gå med henne en lång promenad innan du lämnar henne ensamen, se om de funkar. annars kankse munkorg funkar... vet inte vad man annars ska göra. Min hund äter mina soper... måste låsa allt... hon är galen i all mat.
förstår om du bli less, min hund käka upp mitt godis igår, glömde ställa bort de när vi var ute max 10 min. och idag när jag var på förlossningen så fick hon upp skåpet till soptunnan som jag hade knytyit med ett snöre. soper i hela lägenheten... man blir less.
hon är tjock som jag vet inte vad och håller på att kräkas och hosta helatiden... skit jobbigt. men men... bara att tag,
ska köpa barnlås på skåpet så hon inte får upp de..
Men som sagt prova med promenad och sen annars munkorg... finns ju inget annat allternativ.! men i och försig...då kan den ju inte dricka när du är borta, kanske inte funkar. men ha den i ett rum där de inte finns skaer den kan bita sönder?