Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Carmat 85: ja nu syns de rätt bra :). men fasen måste köpa kläder man har inte råd känner ja, men allt är ju förlitet för leva i mjukisar typ... inge kul. Och sen ska jag på dop den 1 maj... vad ska man  ha på sig då? haha.

• Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-15 11:59:11 följande:
    Behöver igentligen inte ha på sig nått så speciellt. Ett par mamma jeans hade du väl? och en fin ljus blus räcker :) Ja jag behöver oxå. beställde ju underkläder för närmare 1000 kr behövde både bhar och trosor, 2 par passade inte o jag kan inte skicka tillbaka dom heller. fanns ett tejpbit på bhn som inte fick brytas upp :S så amningbh:n är för tight runt om och t-shirt bh:n (assnygg) är på tok för stor. har normalt 80-85B beställde en kupa större. big misstake :S ser ut som D kupa haha både jag o sambon bröt ihop.

Nä det är inte bara barnet som kostar. man tänker inte på att det är en annan som växer ur sina kläder oxå hihi
    haha nej jag har ju inga jeans... Jag måste leva i nån klänning känner ja. 
    Åhh drygt när man beställer och skiten inte passar :D. Jag måste ha en större bh och de är pronto! mina bröstvårtor hoppar ut lite tittsom tätt och de kan ju bli pinsamt om man går runt med en vit tröja :).
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-15 12:47:31 följande:
    jag köpte mammajeans å mamma mjukisar på h&m, där va dom ganska billiga faktiskt.. sen har jag även snott min pojkväns jeans å använder dom som baggie jeans, as skönt. långa boxar linnen e väldigt skönt att ha på sig med å magen syns extra mkt i dom med å de vill man jöh=) sen åkte jag te ullared å köpte underkläder vilket min kille inte tyckte va det sexigaste men men hahaha! sen köpte jag tröjor där med, billigt å bra.. för mig e de juh svårt att hitta jeans då jag har giraff ben, men mjukisarna passade mig as bra från H&M men jeansen va lite korta men de e sol ute nu så viket upp dom ändå=)
    Okej, får ta och kolla där... har bara 2 par snyggare mjukisbyxor av nått slag... men de känns som man inte är så fin i de haha :D.
    har linnen och strumpbyxor unde roch nån kofta på eller skjorta... men nu börjar linnena bli korta då magen växer haha... fasen...

synd att man inte har större vänner som kanske kunde låna ut nått :P. Min pojkvänn har kortare ben än mig och hans jeans kommer jag knappast in i , han har sån liten rumpa :D. 
  • Ninakarolina

Åhh gud vad gott med kött. Har käkat typ nudlar pasta och ja brösd nu i evigheter känns de som.... inget riktigt kött.... nu åt jag bara köttet och inget till haha så less på kolhydarter att jag vet inte vad. 

• Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-15 15:47:46 följande:
    vrf har du inte ätit kött då??
    Haha har jobbat non stop och har inte haft tid att handla varken jag eller sambon , så de har vart knapert här hemma haha.
    alexander2011 skrev 2011-04-15 20:56:17 följande:
    Ett tips. jag var inne på hm idag o kikade o på deras mamma avdelning har dom väldigt billiga fina mamma jena från 200-400kr lätt värt :) väldigt fina ljusa blusar och lång linnen :) en nackdel. deras ammningsbhar e inte direkt fina :S störde mig lite men lindex har väldigt fina bhar :) eller halens
    då får jag dra dit efter den 25 och fixa hem nått fint :).
    Speck skrev 2011-04-15 21:10:25 följande:
    Jag va idag o köpte större trosor (de andra spänner så konstigt i resåren nu på sistone Flört) och lite fler t-shirtar som räcker över magen. Köpte 2-pack amningst-shirtar på h&m bla för 249kr, de kommer man ju ha användning för efter grav också tänkte jag! Och så hade H&M en jättefin kort klänning/tunika med resår över bysten och sen löst hängande tyg i härligt mönster, jättefin. Kostade 149kr, och den och ett par ljusa leggings, antingen hellängd eller såna som slutar under knäna skulle va fint nog att ha på dop tycker jag! Kolla vad de har, det behöver inte kosta massa Skrattande
    haha har typ aldrig vart på dop, så jag vet inte om de är nån form av dress kod haha, en hemlig sådan. Jaaa men de lät bra får kolla in de nu till löning :).
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-16 12:40:24 följande:
    Ja det tycker jag absolut att du ska göra. jag funderar själv på att åka dit efter löningen hihi. ska ha mig ett par jenas till o två blusar :)
    Åhh jag vill ha kläder nu, sitter fortfarande i min pyjamas, haft s¨ån träningsvärk i mina ben idag.. samt lite ont i fogarna... när jag snöt mig när jag satt på toa känndes de som höfterna flyttades ut en cm på varjesida sjukt äckligt.

Haha låg på golvet för jag har ont i ryggen, och så nös jag en dubbel nys, haha nån som gjorde de?attjootjootjoo... hahaa hur långt som helst sjukt kul (intresseklubben antecknar) haha.. 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-16 15:36:08 följande:
    Hahaha sjuk du e ja det har hänt mig med med nyasningarna o de med att det känns som att höften rör sig usch. har hänt mig med. knakar i höfterna ibland så en blir rädd själv, eller ja ljumskarna eller vad man ska säga.

E väl skönt att ha en slappardag när en är hemma. sj sitter jag för en gångs skull finklädd med smink o lockat hår. kände för att göra mig lite fin idag. ska träffa några kompisar senare ikväll o dom ska ev gå ut med sambon till lokala puben ikväll. jag får väl följa med som socialt sällskap ;)
    haha, sjukt roligt var de, men inte när jag snöt mig haha. Haft hyfsat ont idag... vi drog till min pappa och skotta ut sambons sommarbil som han har förvarat i en lada, där solen aldrig lyser haha... skulle inte ha hjälpt till att skotta... har mer brännande känsla i höfterna nu... och jag fick sjukt mycket samandragningar så jag slutade. sambon sa " nej men du ska inte hjälpa till, bara för vill jag visa att visst kan jag, de är ingen vara", men de blev de... åhh min högra höft brinner nu, sjukt obehagligt att de kan bli så varmt på nått sätt :S.

nu kommer kompise hennes sambo och deras 2 månaders bebis som jag ska få pussas med... mys... trevlig kväll på er andra :). 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-16 20:39:10 följande:
    Stackars dig usch haha jag vet hur det är. har haft den brännande känslan mer eller mindre hela tiden nu o det gör så jävla ont. skottat???va?har det snöat in i ladan eller hihi.
    Min sambo har inte riktigt förstått hur ont jag kan ha det ibland.önskade att han kunde avlasta mig mer hemma.

Föresten fick reda på att mitt rbete funderar på att nyanställa mig antagligen igen. Brukaren ville diskutera detta med mig hörde jag av en som känner personen....vet inte vad jag känner över det.
    Tydligen är det företaget som jag hade innan inte anställd längre utan de använder sig av ett annat företag och jag kommer få 20 kr mer i timmen men det känns inte så tacksamt att börja arbeta där efter hur jag blev behandlad.

Vad tycker ni???
    haha nej men utanför ladan var de snö och bilen där inne måste ju kunna komma ut haha :D.
    Ja de gör rätt ont... men mest av allt är de irriterande jag blir grinig och sur känner ja... och den där utlovade benmassagen jag skulle gå idag den har inte blitt av än, haha... ska allt se till att jag få en ikväll :D.

Har nog missat vad som hänt på ditt jobb, vill du dra de kort? :)

• Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-16 20:58:17 följande:
    Ok ja...

Blev sparkad den 1:e pga att jag hade "mina egna bekymmer"och "ont" ont är pga foglossningen men en kan inte sparka en pga det. jag har varit rädd för att sjukskriva mig för att bli av med jobbet pga det och tyckte att jag kankse inte har så ont trotts allt att jag kan jobba ändå. jag var välkommen tillbaka efter grav o kunde antagligen gå på timmar. asså verkar det bero på att jag är gravid som jag fick sparken.
    Nu vill brukaren diskutera en ny anställning....frågan är...har personen fått reda på att jag har kontaktat facket o ska gå på möte med ombudsmannen?
    bra att du kontakta facket. Jag fick med sparket... för ja nu är de månader sen... men jag vet att de berodde på att jag var hemma och mådde illa m.m... dom sa " men vi ser inget angagemang" jag menar inte fasen är man på topp om man sitter med spyan i halsen, men jag gjorde mitt jobb. Skit samma... nu är jag på ett annat jobb.. så de är lugnt. och jag var inte med i facket... så bra att du är de.
  • Ninakarolina
    SandraP1990 skrev 2011-04-17 10:48:00 följande:
    jag måste bara berätta en underbar grej=) skrev juh här för ett tag sen att min moderkaka låg i framvägg att jag känner små sparkar men dom e väldigt små, i går helt bara såå, då kunda jag känna riktiga ordentliga sparkar som jag t.o.m kunde känna svagt på utsidan, vad har hänt moderkakan kan väl inte flyttas bara så lr? å bebben kan väl inte bli grymt mkt starkare på bara någon dag??
    Visst är de häftingt :P.
    har ingen aning om den kan flytta sig eller inte, själv har jag ingen aning om vart min sitter och har inte fått reda på de heller. 
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011