SandraP1990 skrev 2011-04-15 15:47:46 följande:
vrf har du inte ätit kött då??
Haha har jobbat non stop och har inte haft tid att handla varken jag eller sambon , så de har vart knapert här hemma haha.
alexander2011 skrev 2011-04-15 20:56:17 följande:
Ett tips. jag var inne på hm idag o kikade o på deras mamma avdelning har dom väldigt billiga fina mamma jena från 200-400kr lätt värt :) väldigt fina ljusa blusar och lång linnen :) en nackdel. deras ammningsbhar e inte direkt fina :S störde mig lite men lindex har väldigt fina bhar :) eller halens
då får jag dra dit efter den 25 och fixa hem nått fint :).
Speck skrev 2011-04-15 21:10:25 följande:
Jag va idag o köpte större trosor (de andra spänner så konstigt i resåren nu på sistone 

) och lite fler t-shirtar som räcker över magen. Köpte 2-pack amningst-shirtar på h&m bla för 249kr, de kommer man ju ha användning för efter grav också tänkte jag! Och så hade H&M en jättefin kort klänning/tunika med resår över bysten och sen löst hängande tyg i härligt mönster, jättefin. Kostade 149kr, och den och ett par ljusa leggings, antingen hellängd eller såna som slutar under knäna skulle va fint nog att ha på dop tycker jag! Kolla vad de har, det behöver inte kosta massa 

haha har typ aldrig vart på dop, så jag vet inte om de är nån form av dress kod haha, en hemlig sådan. Jaaa men de lät bra får kolla in de nu till löning :).