• Anonym (äcklad)

    Såsen smakade riktig sperma i min falafel!! Äcklad as hell!!!



    Hej!

    Jag tänker ALDRIG mer köpa en falafel!!!!!!!!!!
    Fy fan vad vidrigt det var idag när jag åt min falafel, den milda såsen som jag ville ha i, smakade SPERMA!! Då menar jag riktig mänsklig sperma! J
    ag fick klökningar och öppnade falafelrullen, det var en GENOMSKINLIG sörja över falafelbullarna och salladen! Jag tror på riktigt detta var sperma!
    JAG KLÖKS OCH ÄR SÅ SJUUUKT ÄCKLAD AV DETTA!!

    SÅ NI ANDRA, VAR FÖRSIKTIGA NÄR NI BESTÄLLER JUST, FALAFEL!!!!!
  • Svar på tråden Såsen smakade riktig sperma i min falafel!! Äcklad as hell!!!
  • Ellaria

    Sperma i vitlöksåsen är en sån dum myt som finns om ett kebabställe/pizzeria i varje stad i hela Sverige. Fanns en i Helsingborg där "alla" visste att de hade sperma i såsen, likaså ett i Malmö och ett i Landskrona.

    Visst, du kanske fick sperma på din falafel, men det är knappast falafelns fel. Falafel är gott, det ska man fortsätta äta.


    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • h34

    Hm, är det inte "Storebror ser dig" programmet heter där snuskiga typer blir tjuvfilmade? En anställd rensade näsan i en kopp kaffe hon strax skulle servera en kund.
    Har aldrig tänkt sådana misstankar förut om att äta(eller fikaObestämd)ute, men efter att ha sett den där serien, så...Obestämd

    Fast du, ts? Lite oroväckande att du understryker att detta var sperma från en människaObestämd

  • Ellaria
    h34 skrev 2011-02-02 05:50:42 följande:
    Hm, är det inte "Storebror ser dig" programmet heter där snuskiga typer blir tjuvfilmade? En anställd rensade näsan i en kopp kaffe hon strax skulle servera en kund.
    Har aldrig tänkt sådana misstankar förut om att äta(eller fikaObestämd)ute, men efter att ha sett den där serien, så...Obestämd

    Fast du, ts? Lite oroväckande att du understryker att detta var sperma från en människaObestämd
    Fet chans att nån skulle runkat av en ödla i hennes falafel liksom.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • h34
    Ellaria skrev 2011-02-04 13:41:53 följande:
    Fet chans att nån skulle runkat av en ödla i hennes falafel liksom.
    Jag undrade mest bara över hur ts kunde känna en smakskillnad somCool
  • Mentat

    Om det nu är så fruktansvärt äckligt, hur kunde TS veta att det var just sperma det smakade...?

  • h34
    Mentat skrev 2011-02-04 17:26:18 följande:
    Om det nu är så fruktansvärt äckligt, hur kunde TS veta att det var just sperma det smakade...?
    Kanske haft sex med en ödla?Obestämd
  • Epica

    JAG HITTADE EN LARV I ETT MÜSLIPAKET EN GÅNG!!! SÅ KÖP ALDRIG MÜSLI IGEN!!!

    Nej förlåt ts, förstår att du är äcklad, vem skulle inte bli det. Men det är knappast falafeln det är fel på utan den som tillredde din mat...

  • BTD
    Mentat skrev 2011-02-04 17:26:18 följande:
    Om det nu är så fruktansvärt äckligt, hur kunde TS veta att det var just sperma det smakade...?
    för att hon gillar oralt?
  • Mamma med fem
    Epica skrev 2011-02-04 18:20:16 följande:
    JAG HITTADE EN LARV I ETT MÜSLIPAKET EN GÅNG!!! SÅ KÖP ALDRIG MÜSLI IGEN!!!

    Nej förlåt ts, förstår att du är äcklad, vem skulle inte bli det. Men det är knappast falafeln det är fel på utan den som tillredde din mat...
    Haha jag trodde att jag hittade en larv i müslipaketet en gång. 
    Men det var bara ett havregryn som var väääldigt avlångt och missbildat. Tro mig, det såg ut som en larv först! Tog säkert en 20 minuter att se att det inte var det :P 
    ★ ☆ ✰ Alex, Sam, Charlie ✰ ☆ ★
  • Farsa på stan

    Jag tycker att detta verkar vara en vidrig smutskastningskampanj mot falafel, snabbmatens kung. Jag kräver att trådskaparen säger var detta skulle ha ägt rum.

  • Kiwiey

    Vem fan äter falafel med vitlökssås?, vad jag har för mig så äter man det med amba (sås).

Svar på tråden Såsen smakade riktig sperma i min falafel!! Äcklad as hell!!!