Jamtlandstaus skrev 2011-09-11 23:36:40 följande:
Grattis Love Me!!! önskar jag oxå är där snart! Förstår dina oroliga tankar, dock kan vi bara hålla tummarna för att det går vägen hela vägen!
Min helg blev inte så kul. På lördagens mitt så matade jag mina bin o upptäckte att där var en massa äckliga getingar. Jag tog ihjäl så många jag kom åt, var ganska kaxig då jag hade skyddsutrustningen på mig. Självklart blev de upprepade o jag fick ju inte ihjäl alla.
Efter detta bestämde jag mig för att klippa gräsmattan o hade väl hunnit 1timme (av ca 3) när en hämndlysten geting stack mig i hårfästet, ajaj!
För att göra en lång historia kort så vart det snabb avfärd till akuten där lades in på trauma-rummet kopplad till en massa sladdar o slangar o fick diverse medikamenter. Sen blev jag kvar på lungavdelningen för observation över natten... På en lördag *morr*! Helgerna som verkligen är heliga då sambon jobbar borta alla vardagar!
Har ÄL beräknad till mitten av veckan så jag hoppas att det räcker sex måndag o tisdag då jag tagit semester. Monitorn visar fortfarande på Låg o ÄL-stickan ett mycket svagt extra streck.
Håller tummarna för er som har BIM på G å beklagar mens för er som fått det!
Gratulerar till svärmorsfritt Lyckliga Li ; )
Men jösses, vilket drama!!! Hoppas du är ok nu...