Leoniz skrev 2011-05-18 08:24:11 följande:
SUPERGRATTIS
så otroligt fantastikst jättehärligt!!!!
Jag kan mycket väl förstå alla dina förvirrade tankar just nu, jag skulle känna exakt lika tror jag. Hur lång tid kan det ta att landa tro? Jag håller tummarna hårt för dig. Hur känner du dig, några tecken över huvud taget, eller testade du bara för att få testa?
Och du, hoppas du inte försvinner från den här tråden ändå utan tittar in ibland och berättar. Vi som kämpar vidare behöver all positiv pepp att det kan gå vägen som går att få. Jag hoppas också förstås att jag får SNART får flytta över till den nya tråden som du startat och att vi ses där då. Lyckliga du, Lyckliga Li
Tack!!! Klart jag hänger kvar här. Än kan mycket hända och jag inser att den närmaste tiden innebär en del risker, så jag är försiktigt förväntansfull. Jag testade bara för att testa. Hade en hel låda med stickor hemma, och dessutom äl-test som låg och skräpade. Har ju haft utebliven äl i några månader, och jättekonstig mens. Kändes ju extra surt när det aldrig strulat innan och vi just bestämt oss för att försöka. Jag brulkar ju känna av äl väldigt tydligt, men inte denna gången. Testade av en slump på jobbet då jag hittade test i handväskan. Cb digital. Blev jätteförvånad att det dök upp en glad gubbe. Samma kväll, en fredag lyckades vi få till det en gång. Hade ambitionen att köra fullt ös hela helgen, men annat kom i vägen. Har inte kännt några som helst symtom sedan dess och det är ju ännu väldigt tidigt, men jag har läst att även ett svagt plus räknas. Testar imorgon bitti igen. Jag tänker en del på att när vi bestämde oss för att försöka så började jag med Borago och Bidrottninggelé, det skulle ju öka chanserna. Men det var just i samband med att jag började med dom tillskotten som äl och mens började strula. Så jag slutade med alla piller förutom Folsyra och nu verkar det ha tagit sig. Så vi har alltså inte försökt mer än en gång med äl-test och det verkar ha gått vägen. Blir det missfall så vet jag iallafall att jag fortfarande kan bli gravid. Bara att vänta och avvakta nu. Tack igen, för grattis och fina ord. Man blir ju himla glad av den responen man får härinne
.