Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

hehe blev hitskickad jag är tradera beroende trodde jag aldrig, fyndat hur mkt sött och hur mkt fint som helst till vår lill* ofödd*

• Änglatuss

hehe, jani, vår bebis är inte ens född å gu va fina saker jag hittat på tradera, vagnen står nu bäddad, hittade bäddsett och täcke å kudde, ser sååå mysigt ut så!! sen hitta jag massa kläder med, har bilder på mina fynd!!

• Änglatuss

Hihi, åh idag borde jag få hem mera tradera fynd!!

Happy, är ganska så ny på tradera, vart medlem på nyårsafton tror jag de va har redan hunnit med att sälja och köpa!!

Man lägger bud på varor som finns inom vissa kategorier, dvs ALLT! Sen ser man på budgivningen till de datum de går ut vinner man så vinner man, de kan startas på ett bud på en krona, vill du bjuda över säg, du bjuder 10 kr, och ditt bud står fast vid sluttiden så vinner du.. men de kan bli så att nån lägger bud över ditt bud.. men är första budet 1 kr och du bjuder tex 10 så stiger ditt bud ändå tills de är uppnått... så man behöver inte hela tiden sitta och bjuda!

svårt å förklara, men de är spännande vi sålde fälgar förra veckan och bara på 10 min steg budet med 600 kr

• Änglatuss

ja med, sitter och bara längtar tills ikväll utefall jag vinner
    har ni nått ni är ute efter nu? jag la bud på en rosa body med heffaklumpen på men varför, tänk om de är en kille i min mage? äsch tänkte ja den va så söt och budet just nu va ingenting, sen fick jag veta att min kusin väntar barn igen!! + att min kompis nyligen fick en tös så!

• Änglatuss

Lejån
    den med heffaklumpen? nä jag vill ha den *s*

• Änglatuss

Lejån!

Hehe japp de är jag de mitt nick i internetvärlden, jadu, bebis kommer i slutet på mars är de tänkt, men jag går troligen över till april för många dagar kvar *S*

väldigt söt body

• Änglatuss

Lejån har listat ut att Anglatuss är jag och Lejån är Lejån du då?

• Änglatuss

har faktiskt lyckats!!
    inge bud idag på nått *HAHA*

• Änglatuss

Hehe jag vann visst ett bäddsett till vagnen igår hade missat att de va den 13:e

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...