Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

jag tyckte de va jättesött cia

• Änglatuss

idag borde jag få massor av paket

• Änglatuss

jag fick ett jättefint inslaget paket nån gång med guldpapper, typ nå tjockare presentpapper som va vikt som ett kuvert, de tyckte jag va fint!!

annars är de smart att packetera kläderna i en mindre påse i en större påse, så de inte blir poststämplar på kläderna, hellre att man stoppar de i en tjockare annan påse, tycker inte att de är så kul att få en hemköpskasse hemskickad men jag blir glad för de som är i paketet inte inslagningen

jag är oxå relativt ny, jag hoppas mina inslagningar har funkat, har kört både med kuvert, påsar och kartonger som inte blitt skrymmande eller sånna där vita kuvert med bubbelplast innuti!

• Änglatuss

bebistokig
    har inte fått nån present, vad fick du då?

• Änglatuss

undrar jag oxå
    jag har varit väldigt aktiv sen jag vart medlem på tradera
    vann nyss en auktion till *s* hur mkt kläder behöver en bebis egentligen ni som vet?

• Änglatuss

ja så många har inte jag gjort *s* ligger under 100 än *s*

hehe, aja köper man så billigt som saker på tradera så är de nog inget att gråta över
    men tösen kommer då ha kläder upp över öronen!!

• Änglatuss

de va farligt att veta vem de va i magen!

• Änglatuss

och sen blir omdömmet negativt

hum, vilka folk de finns
    vi ringde en kille igår som köpt en sak av oss bara för att vi inte fått svar via mejl och han va så glad - tydligen va han bortrest och inte hade han tillgång till dator heller.. så han va bara glad att vi tagit kontakt med han

idag ska vi skicka iväg 3 saker med bussgods och se om hur de funkar med postförskott när killen då hämtar ut grejjerna på bussgods åt han!! och pengarna åker direkt in på sambons konto då han hämtar ut paketet! intressant!

• Änglatuss

haha ja tradera är lockande
    missade en auktion på en söt sommarklänning igår men vann en annan av samma person, undrar om jag ska mejla och fråga om jag inte kan få den andra med eller om hon lagt ut den igen på tradera.. nu så här efterhand va de ju så sött!

• Änglatuss

hehe jodå, tänker som i storleken, 62/68 borde vår tös kunna ha i sommar, även fast hon växer med raketfart, kompisens lilla flicka är 2 månader nu och har redan storlek 62, då tänker jag våran föds i mars ev april de är sommar, sen om två månder efter de så jag hoppas, annars va 10 kr inget att gråta över

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...