Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
alveline
hehe precis, de är ju inget att gråta för tycker jag om de inte skulle bli använt, men de tror jag nog :-0
alveline
hehe precis, de är ju inget att gråta för tycker jag om de inte skulle bli använt, men de tror jag nog :-0
blue blue
va de oxå med en helknasig upphängning?
jag köpte en ifrån blocket, oxå knappt använd, hon hade köpt den för sent till sin son så han hade blivit förstor - så vi slog till direkt, gav 200 kr för våran på blocket, men upphängningen va inte den bästa så den måste vi klura ut på ett bra sett
jo vi ska nog köpa och fixa en rejäl krok, vi har den där klon som man spänner fast i dörrkarmen, verkar ju livsfarlig!
bebistokig
de va nog billigt de, va de tjock jacka och så, då va de nog ett fynd, men tanke på att bara en randig body går ju på 180 kr
de är nog dyrt ska du se
kan tänka mig att de är skyhöga priser, så va inte kläderna allt för gamla har du nog fyndat, har inte koll på polarn och pyret
ewis
jag kan hjälpa, om de blir på mitt sätt ska de se snyggt ut förresten eller bara att dom kommer in i en bild?
ewis
tokfian82@yahoo.se
sådär ja fixat och klart
hoppas du vart nöjd
de va en fin "overall" du hade
nej de va inte jag!
just nu letar jag tjejkläder förfullt och en overall blir nog att inhandla till nästa snösäsong!
vermillon
strumpor har jag nog så de räcker och bli över