Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

hejsan hej, är på tradera som en galning jag... "aphrodiziac" heter jag där, känner ni mig?

jag är iaf en sån där tråkig person som tar 1-2kr i emballage.. jag lägger kläderna i en fryspåse typ, sen slår jag in det i svart sopsäck, + tejp, det blir lite kostnad ändå så därför beslöt jag mig för att ta lite i emballage.. blir oftast 1 kr.

• vermilion

jag handlar mest nytt just nu, eller om det är nåt i väldigt bra skick.. köper så mycket barnkläder i affärer oxå så jag måste ta det lite lugnt.
    köper i stort sett bara po.pkläder..

• vermilion

jag handlar popkläder för att jag helt enkelt tycker dom är jättefina..
    köper även mycket på hm, men det säljs inte mycket sånt på tradera som är i fint skick.

• vermilion

Det har hänt att jag gett mer för en poptröja än vad säljaren har betalat för den, de förstår jag med. Men jag kan inte ta mig till pop så lätt. Så då passar det mig att handla på tradera även om det kan bli syrare.. Men å andra sidan kan jag lätt sälja dom kläderna igen sen... så att sååå mycket förlorar man inte på det...

• vermilion

tror minsann jag har bud på alla mina auktioner nu...
    fast jag säljer lättsålda saker jag..

• vermilion

Diwa

jag känner igen felstavningarna, skriver du abra istället för bara? kankse istället för kanske? det gör jag jämt! även itne och ahr..

• vermilion

dom säger att man inte har riktigt rätt teknik om skriver dom felen.. eller oxå har vi så jäkla bråttom bara.. eller ska jag säga abra?

• vermilion

vi försöker skriva lika fort som vi tänker. du kan tänka dig va fort vi måste skriva!
    snabbtänkta osm vi är menar jag..
    jaha, osm ja, fint ord..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...