Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
pyss
du behöver inte be mig om ursäkt, jag är bara rädd att dom stänger tråden om det är för mycket reklam här..
pyss
du behöver inte be mig om ursäkt, jag är bara rädd att dom stänger tråden om det är för mycket reklam här..
female
det är upp till 100 g som gäller då. alltså 22 kr..
oj absolut, jag hade fel.. 11 kr ska det va.
och jag som skickar så mycket...
nej men upp till 20 g är väl 5,50? som ett vanligt brev...
jooo så är det, jag skickar en tröja som väger 88 g, 11 kr har jag satt på det brevet/paketet.
female
hehe, känner igen det där. fast sidan låste sig för mig så jag var tvungen att starta om datorn. blä.. smells u have to take!
Precis, vi har fått tillsägelse att inte nämna våra nick här.
Men dom flesta har nog skrivit sitt i presentationen..
Pyret82
2 dagar är ju inte särskilt lång tid.. jag brukar få vänta en vecka iaf..
Felicia6
Men 3 dagar ska det inte ta, det brukar ju ta max en dag vilken bank man än har...
äkta kaninpäls? oj, nu blir jag arg, och då är det bäst jag är tyst.
om brevet är för tjockt för brevinkastet så får man nån slags avi ju.. att man har ett stort brev att hämta ut eller nåt sånt. det brukar jag få om vi inte har varit hemma när brevbäraren har ringt på.
Blir lite trött på att folk hittar fläckar på kläder jag skickar fast jag synat dom i stort sett under strålkastare.. undra just om man blir lite lurad ibland. grrr... nåja, smällar man får ta antar jag.
Jag tycker det är lite väl dom här som vill ha pengar efter max 3 dagar.. varför det?
Hinner man inte betala till dess så får man negativt omdöme. Jag brukar få vänta 10 dgr på pengar ibland.. njä, dålig stil..
Jag ska iaf sälja Nalle Puh kläder från HM nu, superbra skick och allt, mennnn jag kan inte ta en bild på dom.. dom blir helt värdelösa och kläderna ser bara aptråkiga ut.
Hjälper inte hur jag än gör, bilderna blir bläiga.. Vill ju inte förlora pengar på att jag har dålig kamera.
Lejån
På Nalle Puh kläderna? Det är en body i 86 och byxa och väst i stl 80. Dom hör ihop..
Lejån
ja precis.. gröna kläder..