Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

haha, usch vad jag fnittrade konstigt, min sambo sa "va"?
    det här avr kul, såtom oss skriva fel fler gånger. måste smyga iväg och äta nu.
    nä nu, avr? såtom? äsch du vet, man är ju kvick!

• vermilion

Miim

Om jag har sagt ett porto åt köparen och sen det blir mer, då står jag för det..
    fast det har inte hänt att nån har kommit och krävt mig på pengar i efterhand.. men jag hade nog betalat det då.

• vermilion

Jag tycker alltid man ska skriva om det finns noppor, flottfläckar, hål, slitna tryck osv..
    lika bra att ta med hela rubbet, ifall nån blir besviken så har dom inget att komma med..

• vermilion

Månsi

Vi får inte skriva våra namn på tradera här, det ses som reklam har jag för mig... skriv i din presentation istället..

• vermilion

Jag både säljer och köper kläder med fläckar på, men då ska det vara en speciell tröja som jag absolut vill ha, en väldigt svag fläck och det ska vara en flottfläck, för den får man bort med diskmedel..
    annars är jag väldigt kräsen..

• vermilion

Alveline

Min kille är ju 19 månader, han får fläckar precis hela tiden på sina kläder.. jag är väldigt petig för jag köper ganska dyra kläder. Men flottfläckar som sagt, som kommer efter mat, det kan man gnugga bort med diskmedel, så dom fläckarna existerar inte för mig.
    Men sen ska man nog kunna få bort det mesta med tex Vanish eller liknande, och galltvål ska vara bra har jag hört..

• vermilion

Änglatuss

Jag har så söta, nya strumpor ute nu till en liten liten flicka.. Köpte dom för att jag ville ha en flicka, men det blev inte så. Konstigt...

Jag vill ha en bebis till! Handla mera kläder! *suckar lite shoppingberoendeaktigt*

• vermilion

Tussen

Jag kan säga att man behöver inte så mycket strumpor ändå i början..
    Dom ligger ju mest där och sprattlar, blir inte så smutsiga direkt.

• vermilion

Diwa

För att jag gillar verkligen po.ps kläder och betalar gärna för dom...
    Tycker inte det är sååå himla dyrt. Ett par Bamsejeans på Lindex kostar ju 179kr, på Po.p kostar jenasen 245 kr, inte så stor skillnad ändå..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...