• Diwa

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

=) får inte länka jue

är det du som bjuder????

jaja är det en effellare så bjuder jag på frakten på det setet

• Diwa

idag görs den om till en faktura om den överskrider ett visst belopp..kommer inte ihåg beloppet just nu(total tilt i skalet )

sen betalar man via internetbank eller på bankgirotalong...vilket man vill

tror de skickar ut ett mail oxå...

man ansvarar själv för att betala...gör man det inte blir man avstängd har hänt mig faktiskt...innan jag fattade hur räkningarna funkade

• Diwa

Fröken W???

avi??

nope det får man om varan är antingen skickad rekommenderat, via postförskott ellr om man måste lösa ut ett underfrankerat brev..???

eller?

har hivat ut massor och kul för nu går en del snart ut som det är bud på...

har fått allt jag köpt å...såå kul att gå till brevlådan när det är paket i den

• Diwa

fakturan ska betalas senast den sista denna månad...

om ni klickar på obetalda så finns det en list längst ner där det står datum, fakturanummer(klickbar) osv

det kan ta fem dar innan de ser betalning så dröj inte till den sista med att betala...

dessutom får man en mailkopia...har ni inte fått den kolla spamfiltret

• Diwa

beror på materialet fröken W

jag har en simpel hushållsvåg den är itne ens digital fast jag vill ha en sån(tror jag)

men förmodligen är denna våg billigare för mina köpare

• Diwa

jättebökig e den å för den har en bunke eller en smal rundel så man får balansera grejerna...

till slut kom jag på att jag kunde lägga en skiva på vågen och sen nollställa.-D problemet är bara att se vilken vikt den stannar på då

• Diwa

majsan?

det där skulle aldrig jag fixa...

nope väger eller (asg) gissar vikten...skriver det i auktionen och frankerar med det...slänger det sedan på närmaste låda

Fröken W...

hmm det är inte ett örngott?

örngott = ca 11:- (eller ofodrat prydnadskuddefodral)
    kuddvar till prydnadskudde= 22 (kraftigare )

provvägde

• Diwa

felle: du ska inte stå för den extra kostnaden utan då mailar du köparen och den får sätta in mellanskillnaden..

i såna där fall är det bättre att ta ut för mkt i frakt och sen betala tbx mellanskillnaden

• Diwa
    skriv 22:- väg det på posten och så mailar du köparen...wieeee...frakten blev billigare var sätter jag in pengar

funkar när man är tveksam bättre än att begära mer efteråt...
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...