Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
jag packar i plastpåsar eller nu i riktiga fraktpåsar av plast...sen har jag käpt självhäftande adresslappar så att frimärken och adress inte försvinner...
jag packar i plastpåsar eller nu i riktiga fraktpåsar av plast...sen har jag käpt självhäftande adresslappar så att frimärken och adress inte försvinner...
jag packar i tunna plastpåsar(visserligen just för kläder då men ändå)
har aldrig varit med om att de gått sönder ?
Versan:
Men alla postorder firmor kör ju med de tunna påsarna?
ni kan alltid kolla i min dagbok
ser ni inte anteckningarna så hojta
jag är arg..
har betalt in pengar den 2/1-06 och fortfarande inte ett paket...
har mailat men inga svar...så jag bad min mor maila...och gissa visst fick hon svar...inom tio minuter
dessutom har hon fortfarande annonsen ute och erbjuder klänningen till salu
pst...inga nick i forumet...inboxarna flickor
jag har me en inbox
Wellah: kan inte ...köpte via blocket*morr*
redan felle?
kul
nick i min db
*nervöst*
Idag gick mina första auktioner på ett år som säljare ut...pirrigt...
har hamnat i en oturscirkel nu
först blocket...fick dock klänningen efter mail där jag talade om att jag lämnar polisanmälan på måndag (asg vet inte ens om polisen tar ärenden under 200?)
men den är trasig lite här och där och hälften av paljetterna är borta...ska fota och lägga i galleriet senare...för jag bestämde mig för att fixa den så jag har köpt paljetter och sånt till den idag..
sen tradera:
en av säljarna vägrade svara på mail och hon samlar på röda meddelanden just nu,
en av de jag vann fick jag brev från posten idag att jag får inte ut grejerna förrän jag kompletterat uppgifterna och om jag kompletterar uppgifterna är det jag som åker på ev tull och sånt???
och en har jag köpt av förut men denna gång har örhängena gått sönder i transporten
nope...men trist att jag alltid ska hitta de som krånglar...så nu håller jag tummarna för att mina köpare inte ska vara knöliga
vet inte ens vad jag ska göra med grejset som fastnade i tullen heller
brevet lyder så här:
Fick brev från Arlandas postterminal:
Saknade uppgifter
för att kunna behandla er försändelse behövs ytterligare uppgifter enligt specifikation nedan. Var vänlig att komplettera och posta det till oss tillsammans med detta meddelande.
inlämningsnummer:xxxxxxx
Försändelseslag: Rekommenderade brev
Avsändare: xxxxxx xxxxx
Land: Thailand
Vikt: 1,00
Innehåll:
Saknade uppgifter: Faktura eller kvitto
Övrigt: OBS! Värdet måste framgå