Gambit skrev 2011-07-26 01:56:33 följande:
Hur vet du att jag inte vet nåt om av det jag skriver?
Och var hittar du någon särskrivning? Om du syftar på "Klass C förort så är det ingen särskrivning. Har jag missat nåt annat i min egen text så ber jag om ursäkt. Särskriver är inget jag pysslar med. För övrigt står jag bakom vad jag skrev till 100%.
Ta du ett par veckors vandring i Malmö så kanske du också ändrar uppfattning om era kära små mördarbestar. Här attackerar de det mesta de kommer åt, och snacka inte om stabilt psyke för det är det sista dessa varelser har. Varenda gång en av dessa fina hundar visar aggressivitet (och inte så sällan är det vuxna med barn som har hand om dem) så är det alltid samma visa: "ooo lille Lucifer ville bara leka, han är egentligen så snäääääll"
När man ser en dräglande trut som försöker bita av en diverse kroppsdelar.
Men fortsätt ni försvara era low-life hundraser, de är väl lätta att identifiera sig med.
Seeyas!
Som sagt, det är både trashigt och ointelligent med generaliseringar. Om man inte kan lista ut att det är ägaren och inte hunden som skapar ett instabilt psyke så har man nog inte särskilt mycket innanför pannbenet.
(Och jo, "Klass C förort" är i allra högsta grad en särskrivning. Den korrekta skrivningen skulle varit Klass C-förort, om nu ens ett sådant ord hade existerat i svenska språket. Men du verkar inte särskilt bildad så fortsätt du med dina hittepå-ord och mördarhundsfantasier.)