• Svar på tråden Farmville
  • VildingsBravader
    VildingsBravader skrev 2011-02-09 14:23:17 följande:
    Haha vi gjorde varsin tråd samtidigt..jag tar bort min
    Att ta bort var ju lättare sagt än gjort :/
    Allt jag gör på Internet är sant!
  • Fancy Face
    VildingsBravader skrev 2011-02-09 14:27:42 följande:
    Att ta bort var ju lättare sagt än gjort :/
    Du kan trycka på handen o be forumet ta bort tråden, skriv att en hann göra en tråd samtidigt.
  • Fancy Face
    Brooke skrev 2011-02-09 14:33:58 följande:
    Ni får gå in i den tråden där jag har gjort vilka facebook spel ni spelar =)
    ska in o se..
  • iaseia

Okej jag har en fråga
    Är de en bugg eller nått.
    Men mina mysterling seeds alltså de ofärdiga trädena behöver bara 8 watering cans nu, fast de som redan har 8st är inte färdiga alltså de står 8 av 8 på dem, och på de andar står de 0 av 8 innan de ju vart 0 av 10 och när man haft tio så blir de färdigt.

• Fancy Face
    iaseia skrev 2011-02-09 23:33:37 följande:
    Okej jag har en fråga
    Är de en bugg eller nått.
    Men mina mysterling seeds alltså de ofärdiga trädena behöver bara 8 watering cans nu, fast de som redan har 8st är inte färdiga alltså de står 8 av 8 på dem, och på de andar står de 0 av 8 innan de ju vart 0 av 10 och när man haft tio så blir de färdigt.
    Ingen aning du.
  • iaseia

De verkar som att de bara behövs 8nu, fast de träd ja hade 8på var ja tvungen att ge en till.
    men men fick ett bubbelgum träd idag, blev riktigt glad kostar typ 30cash

Synd att man inte kan sälja saker för lika mycket cash som de kostar, eller ens för cash.

• Multignutten

Jag behöver en massa grannar för att kunna utöka min farm, har lagt ut en förfrågan i granntråden men det var ingen som nappade. Har lagt till några nya grannar i veckan men jag behöver verkligen fler, hjälp!

• Brooke
    Multignutten skrev 2011-02-10 20:17:52 följande:
    Jag behöver en massa grannar för att kunna utöka min farm, har lagt ut en förfrågan i granntråden men det var ingen som nappade. Har lagt till några nya grannar i veckan men jag behöver verkligen fler, hjälp!
    Jag kan bli din granne =) 
Svar på tråden Farmville