• Svar på tråden Farmville
  • Fancy Face
    Multignutten skrev 2011-02-11 09:15:04 följande:
    Tack alla som lagt till mig, behöver ännu fler! :D
    Jag kan bli din granne med, lägg till mig som vän Nathalie Flisbäck
  • iaseia

Är det ok enligt reglerna att ha flera facebook konton och spela fler än ett farmville...
    Har ett konto för min hund och spelar farmville där men vet som sagt inte om de är ok.
    Och skulle gärna vilja ha fler konton att spela på också.

Någon annan som har det.. Och är de ok.

• Brooke
    iaseia skrev 2011-02-12 13:15:18 följande:
    Är det ok enligt reglerna att ha flera facebook konton och spela fler än ett farmville...
    Har ett konto för min hund och spelar farmville där men vet som sagt inte om de är ok.
    Och skulle gärna vilja ha fler konton att spela på också.

Någon annan som har det.. Och är de ok.
    Det är egentligen inte okej att ha det.  Men så länge de inte vet vem det är så kan de ju inte ta bort det..
  • iaseia

Jag undrar:
    När man trycker Get Gods i sitt bakery, spa eller winery (jag har både bakery och winery) ska man då köpa det dyraste? Jag tror att de ger mer bensin, det är ju enbart därför jag köper det.
    Jag har dock inte lyckats kolla detta, vad tror ni, köper ni det dyraste av varje person och i så fall varför, och om ni inte gör det varför inte ?  

• VildingsBravader

Hallåå hallååå

har öppnat ett nytt facebook-konto enbart för farmville
    adda gärna
    simonmattias  @hotmail.se

min riktiga facebook-profil typ drunknade i fv och jag använder ju den för att mest prata med kompisar men jag vill ju inte blockera fv
    så jag startade ny :)

Allt jag gör på Internet är sant!
  • iaseia
    VildingsBravader skrev 2011-02-13 13:57:03 följande:
    Hallåå hallååå

har öppnat ett nytt facebook-konto enbart för farmville
    adda gärna
    simonmattias  @hotmail.se

min riktiga facebook-profil typ drunknade i fv och jag använder ju den för att mest prata med kompisar men jag vill ju inte blockera fv
    så jag startade ny :)
    Du kan väl trycka på den dära pilen som står jämte most resent och där kan du välja att bara få statuuppdatering eller liknande...
Svar på tråden Farmville