-
-
Svar på tråden Farmville
-
iaseia skrev 2011-02-12 13:15:18 följande:Är det ok enligt reglerna att ha flera facebook konton och spela fler än ett farmville...
Har ett konto för min hund och spelar farmville där men vet som sagt inte om de är ok.
Och skulle gärna vilja ha fler konton att spela på också.
Någon annan som har det.. Och är de ok.
Jag har haft ganska många konton (med grannfarmer) men alla utom ett har blivit "spärrade" - jag måste ange ett mobilnumer för att kunna logga in, och det vill jag inte göra. Skälet till det anges vara att "Facebook är till för riktiga personer" och de vill alltså inte att man lägger upp konton under falskt namn... Men det går alltså att göra det, tills man ev blir "påkommen".
-
Någon mer som vill adda mig som granne?
-
Hur funkar de egentligen. Jag får väl inte fler bushels för at ja har fler stånd.Havsluft skrev 2011-03-08 21:53:09 följande:Jag har tre st för att vara snäll mot mina grannar, så har de större chans att kunna köpa de bushels som de behöver.
-
Vart med oim samma sak...Havsluft skrev 2011-03-08 21:57:44 följande:Jag har haft ganska många konton (med grannfarmer) men alla utom ett har blivit "spärrade" - jag måste ange ett mobilnumer för att kunna logga in, och det vill jag inte göra. Skälet till det anges vara att "Facebook är till för riktiga personer" och de vill alltså inte att man lägger upp konton under falskt namn... Men det går alltså att göra det, tills man ev blir "påkommen".
-
terese_sixtensson@hotmail.comBoomtown skrev 2011-03-09 21:23:28 följande:Någon mer som vill adda mig som granne?
Adda mig -
Nej, DU får inte fler bushels. Men stånden är ju öppna i ganska många timmar och under den tiden kanske man skördar flera olika saker. Då kan man ha ett stånd med ris, ett med grapes och ett med blåbär tex. Och då har ju grannarna tre valmöjligheter istället för en! Så kan de köpa det de behöver.iaseia skrev 2011-03-10 14:15:40 följande:Hur funkar de egentligen. Jag får väl inte fler bushels för at ja har fler stånd. -
Hej!
Vi är redan grannar såg jag. Tack ändå! -
behöver 2 grannar till... carolinelellky@hotmail.com
-
Hej!
Jag behöver 1 surveyor till till min engelska farm för att klara uppdraget jag håller på med. Nån kan hjälpa mig? :)
-
Hejsan!
Jag behöver grannar adda mig [email protected] jag är väldigt aktiv på farmville! -
Jag behöver också grannar. Min mail är nenna90@hotmail.com
-
Här har ni ytterligare en till som behöver fler grannar.
Min mail är: fridolino_14@hotmail.com.
Skriv gärna farmvillegranne eller något så jag vet...