• Svar på tråden Farmville
  • iaseia

Hur får man hjälp med sina ankor som inte lever i dammen, min damm är full och jag har två ankor som bor utanför och de står att man ska få hjälp av 7vänner, men de går liksom inte trycka på dem med mitt andra konto, hur gör man =
    Har fått en vän att hjälpa.
    Kan itne trycka på ask for help heller eftersom de kommer upp nått felmedelande, som de alltid gör när ja ska aska for help i olika saker. 

• Multignutten
    iaseia skrev 2011-02-13 21:18:51 följande:
    Hur får man hjälp med sina ankor som inte lever i dammen, min damm är full och jag har två ankor som bor utanför och de står att man ska få hjälp av 7vänner, men de går liksom inte trycka på dem med mitt andra konto, hur gör man =
    Har fått en vän att hjälpa.
    Kan itne trycka på ask for help heller eftersom de kommer upp nått felmedelande, som de alltid gör när ja ska aska for help i olika saker. 
    Ha bara en ankunge åt gången på farmen, låt resten vara kvar i giftboxen, ha den inte i dammen alltså utan stående nånstans på farmen.
  • iaseia
    Multignutten skrev 2011-02-13 21:23:06 följande:
    Ha bara en ankunge åt gången på farmen, låt resten vara kvar i giftboxen, ha den inte i dammen alltså utan stående nånstans på farmen.
    Om man redan har lagt en massa ankor i dammen...
  • iaseia

Och hur gör man gör att hjälpa npågon att växa deras ankor...

• Multignutten

Har du redan lagt dem i dammen så vet jag ite om det går att sätta ut dem på farmen och låta dem växa upp... Prova.

• iaseia
    Multignutten skrev 2011-02-14 17:14:40 följande:
    Har du redan lagt dem i dammen så vet jag ite om det går att sätta ut dem på farmen och låta dem växa upp... Prova.
    Ja men det är kju det som är problemet. De bor på farmen och dammen är full och det står att de ska växa och bli olika ankor och ju snabbare man gör det ju roligare anka får man, men de verkar inte som ja kan få någon hjälp med att låta dem växa..
  • Multignutten

Klicka på ankungen och välj grow duckling, då ska du få upp en lista på dina grannar. Välj 7 st av dem som du skickar en förfrågan om hjälp till.

• iaseia

Men har du ens läst vad jag har skrivit ?
    det fungear inte för mig,.  

• Multignutten

Ursäkta för att jag försöker hjälpa till, du kan ju skriva lite tydligare då... Mejla Zynga om det inte fungerar. 

• iaseia

Ja kanske borde skriva de med stora bokstäver eller nått.

Sorry... att jag vart otydlig... 

Svar på tråden Farmville