-
-
Svar på tråden Farmville
-
Mejla Zynga då för om du itne kan få hjälp av dina grannar så är det ju nått annat som är fel. Då kan nog varken jag eller nån annan hjälpa dig med tips eller råd.
-
Hej allihop!
Jag har precis hittat er grupp. Är det någon som vill bli granne med mig? Så adda gärna mig.
jenny.hultfeldt@live.se
Och en fråga till. Om man har en massa nya grannar som man inte känner, jag vill ju ha inläggen som har med fv att göra. Men kommer det automatiskt upp deras "privata" inlägg då? Kan man sålla ut det? Så att det inte blir för mycket. -
Längst upp till höger så finns en pil jämte most recent och där trycker du och visar game så kommer bara game applikationer upp.
-
ok tack. Ska kolla in det.iaseia skrev 2011-02-17 18:33:02 följande:Längst upp till höger så finns en pil jämte most recent och där trycker du och visar game så kommer bara game applikationer upp. -
Nån som känner nån som behöver fler grannar, jag saknar 5 st fortfarande. Kan ni hjälpa mig?
-
Sök på farmville på facebook och så kommer du till en sida typ om farmville, adda folk där och fråga om de vill bli din granne.
-
Någon anna som tycker att man får väldig lte myster tree från sina trädgårdar nu.
Får bara watering cans, men vad ska ja med dem till om ja inte får några träd.
Innan kunde ja ha typ 5-6st oklara träd nu har jag istället ett 20tal kannr... -
Jag har settv att vissa har flera stånd, varför ?
Jag får erbjudande om att köpa fler stånd när ja skördar för 50 000 men varför ska man ha mer än ett, man kan ju inte ha fler än 100 skördor ändå ?
Finns de någon praktisk funktion ? -
Samma fråga har jag också ställt mig, men nu kan jag inte köpa fler, för jag har inte tillräckligt med grannar.iaseia skrev 2011-02-26 13:27:05 följande:Jag har settv att vissa har flera stånd, varför ?
Jag får erbjudande om att köpa fler stånd när ja skördar för 50 000 men varför ska man ha mer än ett, man kan ju inte ha fler än 100 skördor ändå ?
Finns de någon praktisk funktion ?
-
Jag har tre st för att vara snäll mot mina grannar, så har de större chans att kunna köpa de bushels som de behöver.iaseia skrev 2011-02-26 13:27:05 följande:Jag har settv att vissa har flera stånd, varför ?
Finns de någon praktisk funktion ?