tips för bättre äggkvalitet
Hej.
Jag undrar om någon har tips på något man själv kan göra för att förbättra kvaliten på äggen, tex, kosttillskott eller ackupunktur eller nåt.
Vore tacksam för all hjälp.
Hej.
Jag undrar om någon har tips på något man själv kan göra för att förbättra kvaliten på äggen, tex, kosttillskott eller ackupunktur eller nåt.
Vore tacksam för all hjälp.
ice: Det är ingen som sagt till mig att jag måste sluta med kaffe, bara något jag läste själv o vill testa. För min del var det att jag drack EXTREMT MYCKET kaffe. Jag har inte heller kunnat minska på mängden kaffe bestående så alternativet som fanns kvar var att sluta helt. Däremot säger de att 2 koppar om dagen inte ska göra någon skada, som sagt var mitt problem att jag kunde aldrig hålla mig till 2 koppar... Håller helt klart tummarna att det blir pluss för er nästa gång!
Jag e oxå en sån där "kaffetant". Höll mig dock till två koppar om dagen.
Men man vill ju bara göra allt så bra det bara går.
Tack för tummarna. håller mina för dig oxå.
Kram
Akupunktur , efter 5 försök så har jag haft fina ägg de 4 sista försöken...akupunkturförsöken. Tror helt klart på det.
har bokat tid för min första akupunkturbehandling ikväll.
Hittade en jättemysig tjej som verkade väldigt bra, hoppas detta blir bra.
Tack så mycket för alla bra tips.
Kram
Tack sunseed.
Hur går det för dig då?
Kram
Tack sunseed.
Hur går det för dig då?
Kram
Va roligt för dig. Fantastiskt resultat ju
När har du TD? Håller tummarna jättehårt för dig.
Jag var på min första akupunkturbehandling igår... har hittat världens mysigaste tjej o hon verkar superduktig, hoppas nu att de ska ge resultat oxå.
Annars händer de inte så mycke för mig, har en telefontid med läkaren den 2e mars, får se va de säger om nästa behandling.
Kram
ice: Är det i Stockholm du går på akupunktur? Var går du i så fall? Vill också hitta bra akupunktur i Stockholm...