Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

Halloj!!!!!!!!

Nu är jag hemma från sjukhuset = SKÖNT!!!! Opererade ju magen i torsdags den 24/11.

• Dessie

tesslita: jodå, det gick bra.
    Känns jätteskönt att vara hemma igen

• Dessie

GladaVirre: vill du fortfarande ha en vagn?? Vi har en gammal kombivagn Emmaljunga (tror jag om jag inte minns fel) från -97 eller -98.

• Dessie

tesslita: du är INTE ALLS värdelös och du blir säker en jättebra mamma trots din panikångest.
    Jag har oxå ångest till o från så jag vet hur det är.

• Dessie

tesslita: messa privat om du har lust när du mår dåligt, om det känns bättre att få prata med nån.

GladaVirre: du kan väl kolla på vagnen nån dag, den har ju som sagt några år på nacken men den är absolut funktionsduglig att "dra ungar i".

• Dessie

GladaVirre: 100 kr?? Du får avgöra priset annars när du ser den.

• Dessie

GladaVirre: du kan väl komma i helgen och kolla på vagnen?? Den står i källaren och eftersom jag har lite svårt för att gå i trappor nu efter op så är det bäst om du kommer när Peter är hemma.
    Har du mitt telenr?

• Dessie

tesslita: jodå, vagnen blir din om inte GladaVirre vill ha den.

• Dessie

GladaVirre: har ni kollat på JYSK i Västerås? Annars kan ni be personalen på Jysk här i Enköping att de i Västerås skickar det ni vill ha hit till butiken i Enköping - så har vi fått göra ibland.

• Dessie

Usch, ïgår kväll blev både jag & gubben min oroliga = det började rinna jättemycket blodblandad vätska från mitt opsår.
    Min man ringde 112 och vi fick prata med en sjuksköterska som trodde att det var sårvätska.
    Vi åkte till akuten (dagmamman tog hand om barnen och hennes man skjutsade oss till akuten eftersom Peter hade druckit öl till maten).
    Och mycket riktikgt - det var sårvätska. Ist för att komma lite då o då så hade allt kommit på en ggn.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!