Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

GullMamman: Jodå, ÖF har öppnat nu på Västerledsskolan. De öppnade den 18 januari.
    Öppettider är: månd, tisd, insd & torsd 8.30 - 11.30 och då är det för barn upp till 5 år.
    Månd & onsd 13.00 - 16.00 oxå för barn till 5 år.

Tisdagar 13.00 - 16.00 är det för barn upp till 12 månader (alltså "småpluttar").

• Dessie

Nu finns det en bild på min mage EFTER operationen i mitt Bildgalleri.

• Dessie

GladaVirre: Magen ser INTE läskig ut och finns bland "vanliga" bilder. Fast jag vet ju inte hur känslig du är.

• Dessie

tesslita: jag är ju oxå hemma hela dagarna så jag fikar gärna.

• Dessie

Har lite "krogfrågor": entréavg. + vilken åldersgräns är det på Svarta Maja + Stattshörnan + å29???????

• Dessie

GladaVirre: Jo, jag vet att jag kommer in överallt *fnissar*, men det jag tänkte på var om det bara är "fjortisar" på ett ställe så är det ju inte så kul när man är 30+ *ler*

• Dessie

GladaVirre: nja, 50-åringar, nääääääää, så gammal är jag inte *fnissar*

• Dessie

tesslita: jag ska kolla om vi har nåt mer i strl. 50. Ska det vara "ren" 50 eller går det bra med 50/56?

• Dessie

tesslita: ska det vara neutralt eller tjejkläder?

• Dessie

tesslita: har kollat igenom kläderna som vi inte har ställt ner i källaren ännu. Det är 12 plagg i dessa strl: 56, 62/68, 68 = långärmade tröjor, byxor, strumpbyxor, kortärmade body + en pyamas som är i strl. 3 - 6 månader.

Du kan få alla 12 plaggen för 30 kr.

• Dessie

GladaVirre: när var Svarta Maja stängt?? Jag & Peter var där igår.

• Dessie

GladaVirre: nja, mådde inte dåligt men var trötta *fnissar*

• Dessie

tesslita: tänk om din bebbe är stor när hon kommer?! Jag har hört tjejer som fått barn som är typ 52 cm.
    Så då blir ju strl. 50 lixom lite för litet *ler*
    Men jag har som sagt lite kläder i strl. 56, 62/68.

• Dessie

tesslita: som GladaVirre sa - de första månaderna går det undan. Bebbar växer som ogräs.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!