Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

tesslita: var en stark antibiotika jag fick - 750 mg, så jag hoppas att den hjälper.
    Tack för grattningen *ler*

Malwa: ibland känns det som om man har varit tillsammans i "100 år" och ibland känns det som om det var igår vi blev tillsammans *ler*

• Dessie

USCH!!!!!!!! varför måste alla vanliga biverkningar på antibiotika vara illamående?????????????
    Jag avskyr att må illa!!!!!!!!!!

• Dessie

Michanna: nejdå, jag är inte allergisk mot pencillin. Men det stod även i bipacksedeln att "fler än 1/100 personer blir illamående".

• Dessie

Antibiotikan jag fick i tisdags - gissa vem som är allergisk mot den????
    Kliande hudutslag & klåda i underlivet. Har varit på akuten idag och fick ny antibiotika.

• Dessie

Michanna: sträcker ut tungan tillbaka och säger väl okejdå *ler*

• Dessie

BRrrrrrrrrrrr, va kallt vi har fått!!
    Idag när jag skulle till distriktssköterskan för att lägga om min mage var det 12 minusgrader.

• Dessie

Usch, hörde nåt hemskt i förra veckan - grannen ovanför var ner o fikade. Hon sa att då dagen innan när hennes kompis var på väg till jobbet (jobbar i Stockholm och åker tåg) och satt i tågvagnen som sitter ihop med loket så hörde kompisen att lokföraren SKREK "NEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ" och tåget började bromsa. Efter 500 m stannade tåget och det var en som hade stått på spåret och blev påkörd av tåget.

VILKEN J***A MARDRÖM FÖR LOKFÖRAREN!!!!

• Dessie

NikaochNoel: ett par bekanta till min mormor & morfar har (hade) 2 tvillingpojkar. När de fyllde 15 år i början på 80-talet fick de varsin moped. Den ena pojken skulle provåka meddetsamma. Han åkte över en obevakad järnvägsövergång, såg inte tåget för det var en liten kurva och lokföraren såg inte heller pojken.
    Gissa hur det slutade???? Pojken & mopeden drogs med under tåget i 1 km. Det värsta var att lokföraren var kusin till mamman och dom umgicks en hel del.
    Gissa om han var helt knäckt!! Men han fick bra psykologhjälp.

Detta som hände i förra veckan var i närheten av Grillby.

• Dessie

Bara idag & i morron kvar - sedan JULAFTON!!
    Vad ska ni göra då? Min svärfar + min mamma & syster kommer hit då.

• Dessie

tesslita: GRATTIS!!!! i förskott. Hoppas att deu får en bra jul & födelsedag!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!