Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

yes alla!! ses imorron.. jag tar med alex, hoppas han får leka av sig lite, jag har fått ihop en del saker! Lite skit o lite bättre saker

Någon som vill köpa en bärbar dator för 3500 kr?? Det är den jag har och är kanon!! Bara det att jag ska köpa en nyare modernare för skolarbeten osv.. (kommer få för många annars, 4 st)
    Den e prutad o klar, många som är intresseade men ville även höra här!

• GladaVirre

gomorron!! vi ses kl 13.00 allihopa! Hoppas du fått sova Nika!
    Jag kommer så fort Alex vaknat, funderar på om jag glömt nånting..

OBS!!!
    Någon som vill köpa en bärbar dator för 3500 kr?? Det är den jag har och är kanon!! Bara det att jag ska köpa en nyare modernare för skolarbeten osv.. (kommer få för många annars, 4 st)
    Den e prutad o klar, många som är intresseade men ville även höra här!

• GladaVirre

Tack för idag allihopa!!! Det var kanon! Jag är sååå nöjd med min och Alex kläder,. fan va snygga byxor jag köpte,.. linna byxorna vart jätte snygga och ovanliga när dem kom på!! Stövlarna var snygga till byxorna också *nöjd eller vadå? *

tess: du fick jättemycket fina kläder!! Verkligen jätte mycket,. nu behöver du inte oroa dig för det längre..hehe..

Det var så mycket påsar över allt man missade säker en massa, men vi får väl göra om detta nån dag..??
    Polkagrisen var jätte god,. någon mer som köpte?? Åhh va jag älskar byxorna,. har letar som tusan efter sånna..
    Men jag hade velat hitta nånting mer till Alex, men då måste det vara som nytt typ. Så det är svårt.

Michanna: guud vilken gosunge du har, man blev sugen på en till!!

• GladaVirre

Hej!! Tupperware?? va e det, missade jag nått?? Tack Tess Ja han är faktiskt förbannat söt
    Dessie: mmm skulle ha köpt mera Vi måste verkligen gå ut sen! Det behöver verkligen Katarina också, och polacker är roliga att festa med
    Jag vill fynda meeeeeera!!

VIKTIGT!!!!!!

vill ni göra mig en tjänst!!??
    www.familjeliv.se/Forum-5-178/m7094633.html gå in här, och rösta på namnet Mizz Wiz!!! Hon vill verkligen ha det namnet, men ett annat namn sm hon hatar håller på att vinna. Jag strunat annars i sånna här tävlingar, men hon har ställt upp för såååå många tanter här inna på fl.. Så snälla!!! Rösta BARA på det namnet!! Tack!!

VIKTIGARE
    Skriver EN gång till ifall någon missat. Någon som är sugen på en toppen bärbar dator för 3500 kr?? Snart försvinner den, men hör efter här en gång till... den är jättebra men info vid intresse..

• GladaVirre

hahaha.. joo Nä men jag hatar det namnet, och det passar inte dig!! Fast du hade varit en sexy pingla ändå *asg*
    Ok. mogna damen, vi höres på måndag!! Nu ska den omogna som hittade sin mösse efter 3 år idag, så på hell's kitchen!! *smack*

• GladaVirre

dem produkterna missade jag,.var det typ krämer?? Va det bra priser? tusan oxå=(
    Tesslita: det kommer gå fort.. har du nånting att göra på dagarna, så tiden går lite fortare? nästa månad ska jag ut med några Bålsta tjejer, vi ska till sthlm. Stooort behov just nu...men måste färga håret.

Jag ska färga det ljusbrunt med ljusa slingor i snart, hoppas det blir bra. Jag ska nog göra ett försök hos frissan här å¨torget, någon som vill göra innan??

Nu ska vi se på rysare, jag, patryk och en polare. Älskar rysare, kan inte få nog av dem,. någon annan som är hock??

• GladaVirre

Tesslita: kanske ska se den ikväll då.. tack för tipset!! Har du symaskin?? Har du gjort klart tösens rum?

• GladaVirre

Någon som har en bild ni vill få fixar i Photoshop? Jag pluggar PS just nu,. speciellt ni som bara vill ha bättre bildkvalitet, jag tränar lite.
    Skicka via msn, eller lägg in här på fl.

Motivet kan vara på vad som helst.

• GladaVirre

Dessie: haha hushållshusrullare?? Det var nått nytt! Jag köpte ju 2 plastmuggar till Alex, (för picknick bruk osv) var det tupperwaer??

• GladaVirre

hehe det var jag som skrev det ovan!-D

Dessie: haha ok då missade jag det inte iaf

Nika: hehe goooott Inget dem tackar ner till !!

Tess: mmm dataspel borde förbjudas.. patryk var lite hock innan, nog lätt hänt som jag förstått. Men det är lungt här nu. Men dataspel förstör väääälgit många förhållanden nu.. Man får vara sten hård och lägga upp ett "schema". + när tjejen kommer så kan han inte sitta så. Patryk fattade efter ett tag, tack o lov

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!