Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Dessie: ajust det tusan!! hehe *e som en guldfisk* Jag gör det! jag ska till läkaren nu med mitt öra, men är hemma mot eftermiddagen,. kna ni komma då? eller vi kommer till er!!!ok?

• GladaVirre

Nika!! ja 1 år,. puhh.. minns då när vi var på ängen? hehe tiden går.. tack va snällt!!!!!! e det OK?

Måste gå till läkaren nu!!! kram!

• GladaVirre

Dessie: yes då kommer vi!!

Hemma igen,. det gick bra. Alex sov när jag kom hem så nu njuter jag lite Äter godis,. hehe

• GladaVirre

*vänat på att kl ska bli 15.00 nu =)hehe

• GladaVirre

tesslita: förmodligen så kommer jag bara använda den över vintern.. sen adopterar jag den till dig.. ok? Eller har du andra planer..?

• GladaVirre

vi kom precis hem och det var jätte skönt ute!! inte slaskigt och regn ju
    Tesslita: vagnen är helt OK.. lättstyrd och mjuk för barnet att ligga i,. fullt ligg/sitt läge, och ett mellanläge. Det enda som behövs är spännen, (det behövs till dom lite större barnen). Men jag ska höra med dagmamman vilken vagn hon vill ha, vill hon ha sulkyn o köra med så hojatr jag till!

Ska du ha en billigare vagn så är den här super!! 100 kr är ingenting... Ska du ha nått modernare så får du räkna med 1000kr och över..

• GladaVirre

mmm,. lönt att man köpte pulka till Alex... har använt den typ 3-4 ggr...
    Tesslita,. har du några namnförslag ännu då? Planerat nått??

• GladaVirre

åh vilken härlig mage du fått, underbart *vill oxå ha* hehe

• GladaVirre

oj nää oroa dig inte,. jag kände inte nånting knappt förän på slutet.. tog jätte lång tid. Det är så olika så =)
    Ïsabelle och Marcus röstar jag för

Själv har jag ett namn om det skulle blir fler barn för mig.. (om det blir en kille dvs)
    Akira, tycker det är så fint Alex och Akira låter bra oxå!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!