Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

tesslita: jodå, det går bra efter den 20:e.
    Prata med dom på spec-mvc om snitt!!

• Dessie

tesslita: ang. Aurora som NikaochNoel skrev så finns ju Aurora där vid spec-mvc på Akademiska.

• Dessie

NikaochNoel: GRATTIS till det positiva!! Jag hoppas att det går bra för dig!!!!
    Telenr till MVC finns på de blå sidorna i telekatalogen. Jag har kollat nr till dig: 41 82 75 och teletiden är kl: 8 - 11.
    Du kan oxå maila på: enkoping.khv@lul.se

• Dessie

GladaVirre: gjorde du snittet på Akademiska? Jag akutsnittades med Linnea för att jag var så sjuk. Jag var oxå vaken hela tiden - och kunde absolut INTE slita blicken från den underbart snygga narkosläkaren *fnissar*

Som sagt, vår "köpa/byta/sälja"-träff är LÖRDAG 4 FEBRUARI KL: 13.00 HEMMA HOS OSS.

• Dessie

Michanna: vår "köpa/byta/sälja"-träff är för de som vill bli av med allt "skit" som man samlar på sig hemma, t.e.x för små barnkläder, CD-skivan man absolut inte förstår varför man köpte, kaffeservis som bara står där och samlar damm, nån tröja man har lessnat på, mm.
    (Ni kan åka till Värmland dagen efter *ler*).

• Dessie

Michanna: Katarina hälsar till dig.

GladaVirre: ska ni inte ha Alex hos Gunnel längre???????

• Dessie

Nån här som har varit i Norge och i eller närheten av Oslo? Vi funderar på att åka dit i sommar och vill gärna ha lite tips på vandrarhem/hotell, restauranger, sevärdheter, nöjen.
    Gärna barnvänligt.

• Dessie

NikaochNoel: är det inte 3 månaders (= 90 dagar) uppsägning på kommunal barnomsorg? För 2 år sedan skulle en pojke hos vår dagmamma byta till dagis och dom hade 3 månader (byte mellan kommunalt).

• Dessie

Okidoki, det kanske var 2 månader.

• Dessie

Michanna: skulle du ha det där Paddington-setet?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!