Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

Michanna: håller med om att man kan göra fynd där. När Nicklas var bebis var vi där och kollade en ggn.
    Vi köpte 2 st pyamaser, 2 långärmade tröjor, 2 långbyxor & 4 T-shirts för 75 kr.

• Dessie

tesslita: det vi inhandlade innan vi fick Nicklas var kombivagn, spjälsäng inkl. spjälskydd & madrass & täcke & kudde & filt, skötbord, badbalja, neutrala kläder.

Allt det köpte vi ca 5 månader innan. Annars hade vi tänkt vänta tills det var bara 4 veckor kvar men tur att vi hade allt färdigt eftersom Nicklas föddes 7 veckor för tidigt.

Som Nika skrev - tänk om bebisen föds för tidigt och ni har varken vagn, säng eller kläder.

• Dessie

GladaVirre: Hur går det i skolan? Vad pluggar du? Jag funderar på att börja plugga i augusti, omvårdnadsprogrammet på komvux.

• Dessie

Sodaspring: GRATTIS!!!! Vilken söt kille

• Dessie

GladaVirre: spm sagt så funderar jag på omvårdnad så att jag blir undersköterska. Jag är ju "bara" vårdbiträde, har jobbat inom hemtjänsten/omvårdnadsboende sedan sommaren -97.

• Dessie

Rävelina: välkommen hit till oss!!

Som GladaVirre skrev så ska vi snart ha en köpa/byta/sälja-träff = lördag 4 februari kl: 13.00, och det blir hemma hos mig.
    Om du har nåt "skit" du vill bli av med eller kanske göra nåt fynd, eller bara fika (vi bjuder på fika) så är du jättevälkommen!!
    Hör isf av dig med ett privat mess till mig så får du adressen.

• Dessie

GladaVirre: katalogen du fick nu sist gäller till den 24/2 så det är ingen brådska.

• Dessie

UPPROP!!!!!!!!!!!!

Om 1 vecka o 1 dag = LÖRDAG 4 FEBRUARI KL: 13.00 är det köpa/byta/sälja-träff hemma hos oss.

Vi bjuder på fika.
    För att vi ska kunna planera fikat så att det räcker till alla så vill jag väldigt gärna veta hur många som kommer!!
    Messa privat till mig så får ni adress (ni som inte har den).

• Dessie

GladaVirre: okidoki. Vi ska nog ha fler loppis-träffar.

Ang. krämerna du vill ha hjälp med så är vi inte hemma i morron - ska åka till min "bästis" & hennes gubbe och dom bor i Uppsala. Vi åker vid 12-tiden.

Rävelina: kommer du på vår loppis-träff?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!