Gastric Bypass (GBP)
ems87 skrev 2012-12-03 18:13:41 följande:
Jag tycker inte du ska äta julmat, det finns risk att du äter för mycket och så börjar allt om ingen. Hungern kommer tillbaka, du kanske går upp i vikt. Jag vet att det är svårt med julmaten, men det kommer fler jular. Överväg om det är värt det.Jag är också livrädd för halka, men köp broddar! Det har jag, finns bra på apoteket, ica, coop etc. Skit i naturdiet om du har svårt med dem, det hade jag med. Allevos shakes är goda faktiskt. Ett tips från mig är att göra shakesen någon timme innan och ställa in den i kylen. Riktigt kall ska den vara, då går den ner. Jag svär på att Allevos jordgubbsshake näääääästan smakar som en jordgubbsshake på McDonalds

Blev inge julfirande förra året så ser fram i mot denna.
Gå upp i vikt av en dag tror jag inte jag gör lite vatten kanske men ska bara äta lite gott kött och sill.
Broddar har jag men har ramlat endå tyvärr:(.
Jag gillade inte Allevo när jag har smakat på dom men älskar den när chockladpuddingen som finns att köpa på apoteket tar en sådan varje kväll:).
Detta är inte inför operationen utan att jag ska gå ner en del innan jag vet datumet för dom sa att jag ska flyta i 6veckor men hoppas de kommer räcka med 2 veckor sen innan operationen.
Kram