Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Maj-mammor 2005, del 3

MoaMajken > just det! Jag har fått ditt meddelande, va kul
    Kul sambo, hockeykväll på TV = bjuda hem folk!!!

• Aannaa

Krodan > hon är så duktig som kan stå så

• Aannaa

Heather KL > det går lika bra att bidra med en bild från PSP

• Aannaa

SPaasso > wow vilken utveckling - va kul!!!

fiefje > roligt för dig, kan vi se sen oxå??? Hahaha!! *nyfiken*

• Aannaa

Det där med tandläkaren... Emilia har ju fått två tänder nu... beställer bvc tid eller man kanske inte gör sånt här där jag bor??? Hum...

Grattis Cassandra

Verkar som att jag kan få med mig en del bebbar på annonsen

first timer > ja usch vilken dag ni har haft - inte kul sånt

fröken s > min bvc bm sa att dom har en gnällperiod runt 6 mån

Emilia har nu fått välling i 3 dagar o hon älskar det Slurpar lätt i sig 150 ml vilket aldrig hände med ersättningen!!!

• Aannaa

Dalkulla74 > Emilia gillar köp-puréerna som har fast konsistens bättre (t ex pasta/kyckling) än dom som är rinniga (slottspurén), så det är säkert där lite av 'problemet' ligger...
    Kuvert brukar jag köpa på Tiimarii, färgade o så har dom lite ränder i sig!

MoaMajken > ok, kanske dom nämner nåt om det på vår 6-mån kontroll på tisdag då? Annars ska jag nog fråga Söt bild. Shit va duktig du är o pyssla i hemmet!

Jag har varit iväg o gått en lite runda med vovven o Emilia, sen körde vi o handlade lite gröt o sånt... hon hann somna i bilen på vägen hem (typ 5 min bilresa!) så nu sitter hon *stackarn* o sover i bilskyddet inomhus med overall o mössa på Hmmm... kanske inte är så bra?

Testade nässugen idag, för hon är supersnorig, det bara rinner periodvis *sorry* och den funkade!!! Har den aldrig gjort innan! Kanske för lite snor då? *oj va äckligt jag skriver* Men iaf så vart hon mkt gladare efter det Kunde-typ-andas-igen-glad!

Ikväll ska jag till Kista C i min ensamhet *skönt* o försöka hitta nåt o ha på mig på lördag kväll då det är julfest samt att jag skulle vilja köpa nån svart enkel luvtröja!

• Aannaa

Fru Bergman > alla har haft abstinens, ingen har kunnat logga in på FL

• Aannaa

Setta > åh dom var jättefina!!! Snyggt när dom är i lite färg o riktigt färgade ögon
    Söt Max i tomtedräkten oxå!

zetika > wow va Cassandra har växt ifrån Emilia nu Dom som var så lika ett bra tag!!! Min lillskrutta väger ca 1 kg mindre o är 1½ cm kortare!

Inget OC på tv:n idag Buuuuääää.....

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3