**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej!
Tänkte hoppa in här på tråden....har kört ca 2mån med lchf. I början gick jag ner ca 1kg/vecka, men nu de senaste 3 veckorna har jag mer eller mindre stått still. Jag har dock fuskat en helg med tårta på ett kalas,men ändå... Jag inser ju att jag gör nåt fel med maten,men kan inte komma på vad...Skulle va intressant att höra vilka "vanliga" misstag alla gör/har gjort i början...Jag äter mejeriprodukter,men har minskat rejält. Jag har funderat på om jag har ätit för mycket kalorier...kan det va en orsak? Eller spelar det ingen roll? Sen undrar jag också hur ni tänker kring "fusk"...Är det bättre att småfuska lite "då o då", säg en gång/vecka eller varannan vecka, eller ordentligt lite mer sällan? Typ en gång/månad eller varannan månad? Och med fusk menar jag typ en "vanlig" måltid med kanske efterrätt, eller nåt sånt. Och hur är det med rosévin? Är det ok, eller ska man hellre hålla sig till rött?......Åh,jisses va många frågor....Hoppas nån förbarmar sig över en tjockis dröm att bli smal och orkar svara på nån fråga iaf,haha!....