• PikkuMyy

**Den stora feta LCHF-tråden**

Fuskat idag från mitt fakirande, inte ens UFO blir det av detta...Suck..Är dock nöjd med vågen idag.87,9kg. Alltså -1,6 sen i torsdags om jag räknat rätt. Ganska ok,va? Och egentligen är det inte riktig fakir jag kör eftersom jag har grädde i kaffet. KAN inte med äggmjölk istället. FINNS det nåt annat i mejerihyllan som har mindre kollisar men ändå kan funka?

• PikkuMyy
    mammelie1891 skrev 2012-05-22 18:39:07 följande:
    Det verkar som om jag e gravid, fick ett svagt positivt test igår. Hoppas verkligen att jag kan fortsätta med lchf..
    GRATTISGlad
  • PikkuMyy

Så glad! Testade min förlovningsring som jag tog av mig under min första graviditet och jag fick på den!!!! Så nu kan jag ha den tillsammans med vigselringen...ett bevis på att lchf funkar! =)

• PikkuMyy
    tiiitti skrev 2012-05-22 23:55:24 följande:
    Suck jag har tappat allt focus. Gick upp i vikt å då tröttna jag. Nu har jag ätit vadsom och gått upp ännu mer. Bläää
    Jag har varit likadan....tänkt typ att det spelar ingen roll, jag går inte ner i alla fall...Ta nya tag så ska du se att du går ner igen...Heja heja!
  • PikkuMyy
    Bellan80 skrev 2012-05-23 18:22:58 följande:
    ok, det var ju positivt:)..Får ni andra mkt finnar?? Det får jag..har aldrig haft problems med det förut..:P
    Det är inget konstigt om huden reagerar om man byter kost. Finnar kan bero på många saker men mitt råd är att använda ansiktsprodukter för din hudtyp, peeling och mask 1-2ggr i veckan. Mineraloljor i smink kan också täppa till.
  • PikkuMyy

7:e fakirdagen, om man räknar de gånger jag har fuskat med...Kör nog lite imorgon,eller ev UFO (varför heter det UFO,förresten?Glad) Det känns så förbjudet att redan längta efter sallad! SALLAD gott folk! Inte en stor påse lösgodis som man mölar i sig på 3sekunder...Haha!

• PikkuMyy

Hemma efter en helg med en massa fusk...Har ätit potatisgratäng, bröd OCH vanlig icke lchf-vänlig tårta!!!! Med glukosanol,visserligen, men ändå... +1kg är resultatet....Allt var planerat men känns surt ändå att sabba en veckas fakirande men jag får väl ta en ny fakirvecka! Tungan ute

• PikkuMyy

Nån som vet va de där stickorna heter, de som man kan kolla om man är i ketos med? Och var man kan köpa dem o vad de kostar?

Jag har rannsakat mitt tidigare ätande och tror att min viktplatå kan bero på allt grädde i maten och mängden mat. Jag älskar mat och mycket mat...men i fortsättningen får jag nog tänka till en gång extra vad jag äter mycket av och hur ofta...O nu när björkpollensäsongen närmar sitt slut blir det mer promenader...det borde sätta fart på vikten! Om någon har något mer tips är det mer än välkommet!Glad

• PikkuMyy

Vägde mig imorse o va sååå besviken,88,2kg. En veckas fakirande åt skogen för "bara lite" fusk... Men å andra sidan ska jag ha mens så det kanske är lite sånt som spökar..? *HOPPAS* Jag brukar lägga på mig ett par kilo då, så jag blåhåller tummar o tår. För säkerhets skull ska jag va extra duktig iaf. Lunch idag: ett ägg,räkor, en halv avocado, en halv tomat o majonnäs...Va tycks om den lunchen? Ångrar tomaten lite....I morse blev det ett ägg, kaffe med cocosfett o sojamjölk o på fm en till kopp,men då dessvärre med ett par msk vanlig mjölk.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**