Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Måste oxå handla hem så jag kan göra bröd älskar bröd

• ollebulle86

Har ni några goda tips på vad man kan ha för grönsaker till dippa (egengjord såklart)?
    Man är ju van vid gurkstavar och morotsstavar, men morötter går ju bort.
    Hur är det med minimajs, för mycket kolhydrater? Vet att vanlig majs har för mycket i sej.

• ollebulle86

Då åt man lite för mycket igen. Är ganska mätt, fast egentligen är jag nog inte så mätt bara det att man vant sej att inte bli mätt på det viset.
    Gott var det i alla fall

• ollebulle86

Det måste vara nått fel på lin våg för den visar 0,7-0,8 kg ner sen igår trots att jag åt lite för mycket på kvällen.

• ollebulle86

Gladskit: åt två ägg med majonäs till frukost, resterna från dagen efter: chilligratäng sen middagen: två stora ostfyllda biffar med blomkålsmos till och vitlöksdippa till. Och så drack jag nått glas cola zero under dagen.
    Vägde mej igen efter en stund och visade då istället 0,5 kg ner, men det känns oxå mycket.
    Min våg kan diffa ibland så man får väga sej några gånger.

• ollebulle86

Jag tolkar oxå det som nästan två veckor, men 3,1 kg på den tiden är ju grymt bra ändå! Men jag förstår att man jämför sej med andra.
    Själv går jag ner ganska snabbt, men jag är oxå jäkligt fet. Ja, fet! Och det spelar väl in, hur mycket man har att gå ner.

• ollebulle86

Då har man kört Zumba och idag tillät dottern hela passet men fy vad mycket jobbigare det var idag!
    Märker det när jag är ute och går oxå, jag blir lätt andfådd. Det blev jag inte innan.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**