Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Chicky01: jag var strax under 100 kg när jag började med detta, men fy så less jag var!
    Visst, fick barn för 2,5 månad sen och låg redan på minus gentemot innan jag blev gravid, men jag har varit missnöjd länge!
    Nu ligger jag närmre 90 kg än 100 i alla fall
    Jag vill ner 30 kg, helst 35-40, men får se på vägen när man blir nöjd vi har oxå tankar på att gifta oss men då vill jag vara smal så man kan vara fin i en snygg klänning

• ollebulle86

Casie: jobbigt.
    Jag har iofs haft lite problem med det ett tag efter graviditeten oxå (hade enorma problem med det under graviditeten) men inte såhär. Får ta samarin rätt ofta.

• ollebulle86

spökplumpen: åhh jag längtar till jag kan ha storlek 40 igen nu har jag storlek 50 typ. Inte det lättaste att hitta snygga kläder då.

• ollebulle86

När jag kollar vin i min app i mobilen så ligger ingen av dom särskilt högt i kolhydrater även om de är lite sötare. Men det kan ju såklart vara fel. Och är de söta triggar de kanske suget

• ollebulle86

stjierna: det är just det jag är rätt för, att man blir sugen på mer. Sen blir väl omdömet inte det bästa med alkohol

• ollebulle86

stjierna: och jag äter mörk choklad, dock 70%-ig. Så det är ju ok även och det känns som jag fuskar.

• ollebulle86

Åhh ost! Älskar ost, har bara riven hemma.
    Funderar på om man skulle göra ostchips? Fast helt ärligt skulle jag bara äta de för jag var sugen, jag orkar nog inte

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**