Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Faile: då var du som jag är nu, jag har 48/50 i storlek nu och vill ner till 36/38 i alla fall.
    Bra jobbat! Undrar oxå hur många kilo lättare? För mej skulle det innebära 30-40 kg ner ungefär skulle jag tro.

• ollebulle86

Det där med svältdieter: jag går nästan ner lika mycket på lchf som jag gjorde på pulverdieterna, fast nu blir jag ju av med mitt sug och jag äter gott och känner mej mätt
    Visst, är i början av dietandet nu så det lär ju stanna av, men är så himla nöjd! Ser stor skillnad redan fastän det "bara" är 4 kg.
    solfrost: tycker oxå 7 kg på är grymt!

• ollebulle86

Varför kan jag inte hålla mej ifrån vågen?
    Men sålänge den visar neråt så motiverar det ju.
    Målet 8 kg på 8 veckor känns absolut möjligt nu

• ollebulle86

Usch vad jag mår dåligt idag! Antar att det är chokladbiten som spökar idag. Det var ju ganska mycket kolhydrater i den trotts att den är 70%-ig.
    Men det är bara att köra på. Trivs väldigt bra med denna dieten annars

• ollebulle86

Jag håller mej bara till under 5 KH/100, men jag äter iofs inte jättemängder och inte så många gånger per dag

• ollebulle86

spökplumpen: det är min motivering oxå, mina barn.
    Min son börjar skolan i augusti och jag vill inte att han ska behöva skämmas över sin tjocka mamma. Sen vill jag ju orka göra saker med dom och finnas kvar i många år.
    Min pappa gick bort i en hjärtinfarkt och han var överviktig. Vill inte att mina barn ska genomleva det.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**