**Den stora feta LCHF-tråden**
Imorgon har jag kört i två veckor, ska bli spännande att se resultatet
Min egentliga vägdag är fredagar men eftersom jag började en tisdag väger jag mej då oxå för att se veckoresultaten
Imorgon har jag kört i två veckor, ska bli spännande att se resultatet
Min egentliga vägdag är fredagar men eftersom jag började en tisdag väger jag mej då oxå för att se veckoresultaten
banantelefon: trist med mens. Jag fick nån typ av blödning idag oxå, men vetefasen om det är mens. Fick barn för mindre än tre månader sen och började med minipiller för fyra veckor sen.
banantelefon: jag började blöda precis innan jag började med pillerna, och blödde i två veckor. Och så nu igen, efter två veckor.
Men jag ger det en chans, har ju faktiskt "precis" fått barn
Jag sätter min målvikt efter att jag i vuxen ålder vägt som minst 66 kg och inte var helt nöjd då. Mitt drömmål har i många år varit att komma under 60 kg och min syster har en snygg kropp och skulle jag haft samma BMI som henne så skulle jag väga 55-56, fast jag har mer tuttar och kanske annan kroppsform. Skriver kanske då jag aldrig varit så smal i vuxen ålder och därför vet jag inte hur min form ser ut i den vikten
Min stora last nu är cola zero. Det triggar inte suget utan hjälper mej väl snarare att stå emot andra sug lite. Men jag gillar inte att jag börjat dricka det.
Hellre det dock än en massa annat känner jag.
PikkuMyy: pepsi max var min räddning när jag körde pulverdieter och de drack jag främst på helgen eller om vi var ute och fikade. Tror inte jag är känslig, men det vet jag ju inte. Dricker det oftast till maten för det är gott att ha nått annat än vatten, men det börjar bli mer och mer cola zero och mindre vatten. Måste bryta det.
Ja lchf är verkligen underbart! Älskar oxå lchf
Lite besviken blev jag idag när jag vägde mej eftersinnande väger samma som jag gjort några dagar nu, MEN, jag har ändå gått ner 0,7 kg sen i fredags så jag är ändå nöjd. Fick ju ett litet ras från fredag-lördag.
Sen åt jag ju den biten choklad i lördags så jag antar att den är boven i dramat. Rör sej väl snart igen
4,4 kg på 2 veckor måste man ju vara nöjd med
Boost: ja absolut, det är ju minus och 0,7 kg på 4 dagar är liksom väldigt ok
1,5 kg blev det ner vecka nr 2.
Boost: tack ja jag kommer kämpa på. Trivs så jäkla bra med denna kosten