**Den stora feta LCHF-tråden**
Aaa653: jag har ätit LCHF i 8,5 månad och har gått ner 7,5 kg. :)
Aaa653: jag har ätit LCHF i 8,5 månad och har gått ner 7,5 kg. :)
Jag gör egen glögg, pepparkakor, saffranskaka, bounty, janssons frestelse, bröd, frökex och chokladpraliner (ev med rom/whiskey i) till jul, så jag hoppas att jag klarar mig utan snedsteg! :)
Jag har helt snöat in på pannacotta.. SÅ gott!!!
Laguna: den kommentaren är ju inte direkt kul att få.. :/ när du sitter med kolhydratsabstinens i morgon kväll så KOM IHÅG att det går över och blir lättare!! Vi finns här o hejjar på dig :)
Laguna: matildaslchf.wordpress.com/2012/11/09/kanelpannacotta-med-romdrankta-vaniljappelbitar-lchf/
Man kan ju såklart smaksätta valfritt ;)
Här blev det "bara" upp 3 hg trots efterrätter fredag, lördag OCH söndag. Plus att mensen kom i morse också o i vanliga fall går jag upp 1 kg fram till mensens tredje dag, då det vänder igen.. :)
Loreena: din mage har blivit jättefin!!!
Jag har en sjukt förnedrande bild bakifrån på mig - då och nu. Tyvärr har jag ju bara den i mobilen o från mobilen kan man inte ladda upp bilder, men här har ni en länk till bilden istället ;)
matildaslchf.files.wordpress.com/2012/10/20121026-111520.jpg
Enjoy! ;)
Jag1977: wow! Jag lääängtar tills jag ser smal ut på foto o "bara" har 7 kg kvar ;)
Tack alla! Jag skäms för jag kan varken minnas eller föreställa mig att jag var SÅ stor...
Trolla75: jag har lagt upp bilden på min blogg, då får bilden en egen länk :)