• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Är jag ensam i tråden nu om att äta mejerier? ;)

• stjierna

Burehed: ölkorv, kanske? Eller ostrullar med babaganouch/tapernade/soltorkade tomater? Om du bara är sugen, alltså :)

• stjierna

Ninis: haha, så tokigt! Hjärnan tänkte skinkrullar, men fingret skrev ost. Jag VET ju att ni inte äter ost ;)

• stjierna

LokesMammi: jag förstår det ;) går du ner ännu mer om du håller dig till enbart lchf då?

• stjierna

Jag är 175 cm lång och mitt mål är nånstans mellan 66-75. Jag har ärligt talat ingen aning då det var typ 5-6 år jag vägde så "lite" - och då var det efter en separation som tog hårt på mig. Min matchvikt i vuxen ålder har alltid varit närmare 80 kg och har alltid behövt gå ner i vikt. Så jag vet inte på vilken vikt jag kommer trivas :)

• stjierna
    Såphia skrev 2012-11-15 10:14:50 följande:
    Vilka fantastiska resultat ni har alla!! Jag har gått ner 8,7 kg sedan augusti. Jättenöjd är jag och jag hoppas nå mitt mål som är ca 5-6 kg om ca fyra månader. Fyller (håll i er) 40 om fyra månader och tänkte vara i min bästa form på tio år då.

Måste tipsa er. Jag äskar pepparkaksfil. Idag blandade jag rysk yoghurt med en skvätt grädde, en gnutta sukrin + och en knivsudd vaniljpulver och lite pepparkakskrydda. Wow!! Såååå gott!!

Åh, va gott det lät - det måste jag testa!! :)
    matildaslchf.wordpress.com - Mitt liv med LCHF!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**