**Den stora feta LCHF-tråden**

Hur går det för er som kör "dom sista 5 kg"??
Efter fyra dagar har jag gått ner 1.3 kg!! Fantastisk känsla efter att ha stått på en platå i många veckor!!
Magsäcken börjar redan vänja sig tycker jag.
Martina:
Suget kanske beror på att du har dragit ner på portionerna? För du körde väl också "de sista 5"?
Jag har känt mer sug efter annat, nu när jag kör de sista 5. Både vad gäller mat o sött, det har jag inte känt innan på lchf.
5 dagar efter starten av "de sista 5" = -1.6 kg! Supernöjd!
Såg att det pratades om träning
Jag köpte Olga Rönnbergs magträningsprogram för mammor (pappershäfte) igår. Så idag körde jag igång! Är ganska matt i bålen just nu
Helst hade jag velat ha hennes PT-tjänst, men tyckte det var lite dyrt. Så jag ska testa detta programmet nu. Jag tänkte vara tokseriös i 6 veckor och ta bilder och mått på magen, hoppas det kommer hända lite grejjer!
Någon annan som har testat Olgas tjänster eller program?
Annars är jag inne på "de sista 5 kg". Har dragit ner på kosten ganska mycket. Stod på en platå innan, men nu har jag gått ner 2.6 kg på 2 veckor, så skönt!
Är det någon som äter liberal lchf?
När jag har nått min målvikt (förhoppningsvis inte så jättelångt kvar nu...) så tänkte jag äta mer liberalt. Tänkte lägga till sånt som jag har saknat under dessa månaderna: lite (kanske 1) frukt och rotfrukter. Men inte pasta, ris eller bröd.
Har ni några tips på frukost? Mer än finncprisp och turkisk yoghurt. Nån hemmagjord musli kanske?