MrsMurphy skrev 2011-03-15 22:35:40 följande:
Nu blev måttet rågat och jag vet att jag är löjlig! För några år sen så var jag en blond Marilyn. Men de senaste åren så har man skaffat karl, man har fått 2 barn, man har blivit äldre, man har blivit tjockare och slutligen så befinner jag mig i fjällen med karln och varit ute och dragit pulka med 2 åringen halva dagen, håret i knut och allmänt överjävlig i utseende.
Jag och karln passade på att dra iväg på ett glas öl/vin efter nattning av barnen då farfar satt och glodde på nyheterna/tv, Hörde då ett snack när typ 20-åringar fick visa leg och de snacka om folket på stället=jag och killen.
Hörde då något om cow.
COW??? COOOOOOOOOOOOOOW?
What the f**k??
Ärligt, det kan bara vara mig de syftade på men, men, meeeen.

Som sagt, revanschdags! Vi är olika ålderskategorier, jag är inte mitt unga jag men i helvete att jag ska kategoriseras i "cow-kategorin".

Som sagt, jag är en halvfet 33-åring men never att jag accepterar det, nu ska det bli fason på detta!
Mer taggad än någonsin!
Visst är det hemskt när man inser att man blivit något som inte är sitt jag. Men snart så
Igår gjorde jag tacopaj på ponesdegen och det blev ganska bra. Borde ha låtit degen vila i kylen lite så jag kunde bakat ut den lite tunnare, men då vet jag det till nästa gång.
Hade i tacokryddad köttfärs, philadephiaklickar och riven ost över. Nästa gång kommer jag även lägga över tomatskivor över köttfärsen ( men under osten ) så det blir lite saftigare eftersom pajdegen är rätt brödliknande. Blir lite torrt annars, men i övrigt helt ok paj.