**Den stora feta LCHF-tråden**
yena89 skrev 2011-04-29 15:46:40 följande:
Min kompis som jag fått o testa LCHF har en kompis som nu också börjat med det. När jag fick veta vad hon åt blev jag nästan arg. Hon äter fortfarande bröd, pasta och ris men i mindre mängder samt att hon dricker mjölk och äter fil. Hon är väldigt stor så jag gissar att hon går ner några kg men sen kommer hon gå upp. Hon vägrar lyssna. Hon säger att hon visst äter LCHF men i en annan form.
Ska man gå ner i vikt finns det ju inte mkt variation, det är ju för det mesta 20g om dagen som gäller. Sen när man nått sin vikt blire ju en helt annan femma. Hursom vägrar hon lyssna och menar att hon visst kommer gå ner för hennes kompis pappa gick ner fast han drack mjölk varje dag....
Såna där tycker jag inte ens synd om när dom går upp istället när dom vägrar ta till sig information, inte läser på och tror dom gör allting rätt och vet bäst om saker dom itne vet ett skit om

Japp, och så sitter man sedan och beklagar sig över att man är SÅÅÅ tjock och man har VERKLIGEN försökt med ALLT, men INGET hjälper. Vad de än gör så går de inte ned i vikt. Buhu, buhu...
Alla andra har det såååå lätt.