• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ikväll blir de grillat kött och de kommer bli massa vin :)
    Ska vara förutseende och fixa ordning en lchf- matlåda som kan ätas imorrn när jag är lite lagom bakis :)

• RebornEve

Lady Maria : jag satte min målvikt på 59 kg efter ca 30 kg viktnedgång stannade jag på 63-64 och har inte lyckats gå ner mer.
    Men jag mår bra och känner mig nöjd med hur jag ser ut trots att jag enligt BMI har ca 2-3 kg övervikt.
    Vad jag menar med detta är att man kan sätta upp en målvikt som sen kan ändras under tidens gång. Antingen höjer man eller så kanske man känner att man vill gå ner mer.
    Efter att man fött barn så ändras kroppen så det är inte säkert att man ser likadan ut vid en viss som man gjorde innan man fick barn.
    Hoppas mitt svar hjälpte lite :)

• RebornEve

Likadan vid en viss vikt.. Order vikt försvann visst..

• RebornEve

Jag är bara 157 cm lång och jag väger som jag skrev tidigare 63-64 kg
    Jag har storlek small i tröjor och i jeans har jag storlek 28
    Min målvikt var 59 kg och vi får väl se om jag kommer dit nån gång.
    Är nöjd med hur jag ser ut nu :)

• RebornEve

Hatar iPhone ibland.. Skulle skriva att fiberhusk är pulveriserat psylliumfröskal

• RebornEve

Jag har haft ett par dagar nu då jag verkligen inte mått bra alls. Maten har gått åt helvete helt enkelt.
    Men idag bestämde jag att de fick vara nog!
    Frukost idag blev grekisk yoghurt med hallon
    Lunch blev serranoskinka och gurka med lite dip med smak av tomat och lök
    Middagen är på gång nu och de blir grillad picnicbog med beasås och grönsaker

Så glad att jag orkade ta tag i det igen :)

• RebornEve
    ollebulle86 skrev 2012-06-06 19:19:11 följande:
    RebornEve: jo jag har läst det det var mycket billigare när det bara helter psyllium än fiberhusk
    lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Dag 2 har gått kanon och känner på andedräkten att jag är i ketos nu :)
    Idag har jag ätit grekisk yoghurt med hallon till frukost igen :) såå gott !
    Till lunch och middag blev de också samma som igår. När jag kom hem från en lång arbetsdag så åt jag 2 små lchf-chokladbollar och ett glas cola light. Gott!
    Nu ska jag sova och imorrn blir de storstädning av huset :)
    Ledig fredag-söndag !

• RebornEve

Minkamp: den där cocosen från Ica har de varit en diskussion om tidigare i tråden.. Något om att den är felmärkt men att Ica vägrar ändra..

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**