**Den stora feta LCHF-tråden**
Haha, åt precis några teskedar kokosfett jag med, kände mig lite hungrig! :)
Haha, åt precis några teskedar kokosfett jag med, kände mig lite hungrig! :)
Man kan be om hälsoundersökning, det fick vi göra i samband med vår adoption. Det kostar däremot en lite större slant än vanligt, iaf där vi bor.
Standby: vad härligt! För mig "klirrade" det till efter 6 månader och minskade lite till helt oväntat, utan att jag gjort något nämnvärt för att förtjäna det! :)
Har sedan i somras blivit kaffedrickare. Vid lchfs intåg fick jag gå och kissa rätt ofta, men det är ju ingenting emot nu, med lchf plus kaffeintag. Det börjar nästintill kännas lite jobbigt att behöva kissa typ 2 ggr per timme. Någon som känner igen sig? Nu har jag iofs haft mens precis, antar att kroppen gör av med vätska, men ändå...
Jag kör som Boost, mycket små avsteg när andan faller på, och det gör den två ggr per månad kanske. Såhär kommer jag nog att leva resten av mitt liv.
Förresten så har jag förstått nu att det var den nyblivna småbarnsförälderrollen (adopterade syskonpar för 2 mån sedan) som gjorde att viktnedgången skenade, jag åt för lite helt enkelt. Nu är läget stabilt igen!
Låter jättegott Loreena!
Jag har i stort sett endast fått positiv respons, förutom från min man.
En kollega utbrast förfärat att det var farligt, att hjärnan inte fungerade utan kh, haha! :P
Idag fuskade jag med råge, och det var SÅ värt det! Plusmeny på McD med milkshake och det var inte alls för sött!
Det var första rejäla snedsteget sedan februari och jag tänker inte ha dåligt samvete utan bara blicka framåt. Blev mest bara förvånad över hur gott jag tyckte det var, trots mycket socker i drickan.
Haha, Martina 76, ingen oväntad reaktion där inte! ;)
Glass: Det var det! :)