• Hanniz

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack rödnos! Jo, fullt upp är det. Dottern och sonen blir 4 respektive 2 år nu i mars och minsta tjejen är 4 månader.

Behöver ju inte vara sysslolös på dagarna :)

• Hanniz

Haft en underbar kväll med maken! Shopping, 3-rätters ute och melodifestivalen. Väl värt de extra kolhydraterna hag fått i mig, men nya tag imorgon!

• Hanniz

Väger mig egentligen på fredagar men kunde inte låta bli att väga mig idag ändå, för att se hur det blivit efter helgen...

-0,6 sen i fredags! Sjukt nöjd efter både ris, dessert, lite smågodis och icke LCHF scones igår.

Mkt peppad till att strikta till mig nu och inget sug efter vidare fusk.

• Hanniz

Hittade makrill i tomatsås idag med bara 2 gr kolh/100 gram. Det tyckte jag kändes vettigt :)

• Hanniz

Lägger ont mig i diskussionen utan glädjs åt att jag tappat 1,8 kg denna vecka! Så skönt!

4,5 kg ner senaste tre veckorna! Peppad!

God morgon!

• Hanniz

Jag tror att någon här skrivit om nån smoothie med bland annat mandelsmör och avokado? Kan det stämma? Recept? :)

• Hanniz

Chokladfondanten ska jag göra i helgen när vi får gäster. Gör alltid i smorda små ugnsformar.

Har precis varit ute 2 timmar med barnen och nu ska jag smita iväg och göra en coleslaw till ikväll :)

• Hanniz

Ninis, jag serverade min fondant såhär (dvs grädde och några bär vid sidan om);

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**