**Den stora feta LCHF-tråden**
Ska väga mig imorgon efter en vecka med LCHF-tänk.
Börjar strikt imorgon men har varit ute/rest mkt denna veckan och har fallit en del men börjat komma in i tänket iaf.
Ska väga mig imorgon efter en vecka med LCHF-tänk.
Börjar strikt imorgon men har varit ute/rest mkt denna veckan och har fallit en del men börjat komma in i tänket iaf.
Har gjort müsli idag och herregud så gott det var med rostade kokoschips!
Jag använder mig av Cocosa (naturell) när jag behöver kokosfett - dagligen till te och liknande.
Silverpaketet är väl i princip lika illa som margarin och liknande? Eller innehåller iaf ;)
-1,4 kg ner efter en veckan LCHF "tänk". Skönt!
Nu blir det striktare tag. 6 kg kvar innan gravidkilona är borta, dottern är tre månader och jag vill bli av med dem fort ;)
Köttgryta med broccoli till lunch, Mmm!
Ikväll kommer svärföräldrarna på middag. Fisksoppa med aioli till middag men efterlyser något litet till kaffe.
Ngt som har tips? Med mörk choklad kanske? Inget stort alls men tips tas gärna emot :)
Eleonor - rättikagratäng är supergott!
Ätit jättegod fisksoppa idag Mmm! Till "fikat" gjorde jag en liten ischokladvariant. Mörk choklad smältes tillsammans med kokosfett, ner i ischokladsformar och lite riven kokos på. Så gott och jätteenkelt!
Kokade makaroner till barnen till lunch och skulle smaka en för att kolla om de var klara och de smakade SÖTT. Uuuuu :)
Ursäkta men ååååååååh vilket jäkla sötsur har idag! Och kolhydrater!
*jag ska inte, jag ska inte*
Tack! Jag åt en bit ischoklad. Inte det bästa men inte det värsta.
Borde nog sätta mig in i Äggmjölk och MBt för det vet jag inte vad det är :)
Tack Ninis! I syfte just för att hålla sig mätt. Ska prova imorgon
Dagens frukost; MBT :)
Kan inte riktigt bestämma mig för vad jsg tyckte. Fick lite känsla av te med vispgrädde. Väldigt mätt men mår rätt illa också :)
Körde på te, smör och kokosfett. Ska bli intressant att se hur länge jsg håller mig mätt. :)