**Den stora feta LCHF-tråden**

Nu har jag fattat ett beslut gällande sommaren och lchf. Jag kommer satsa på att hålla vikten jag har istället för viktnedgång.
Jag kör så strikt jag kan. Men med tanke på alla resor och utflykter som är planerade vet jag att det kommer bli skitsvårt att vara strikt, så jag släpper lite på tyglarna under semestermånaderna.
Vill inte behöva få ångest varje gång jag måste äta "förbjudna" grönsaker på restaurang tex, bara för att de inte har tillräckligt fet sås, eller vitkål

Dessutom finns det vissa saker som bara måste vara tillåtet sådana här dagar när det är över 30 grader varmt och balkongen är sommarfin, och det dessutom är fredag. En iskall öl innan läggdags tex

Jag kommer väl ladda med mig en hög med shaker, försöka hålla igen på komplett onödiga saker (som att käka en chipspåse på hotellet typ) och hoppas på det bästa! Eftersom jag även äter strikt på kalorierna så funkar det ju inte öht med restaurangmat, även om jag kan försöka göra bra kolhydratval!! Jaja, det löser sig nog! Och det är ju som tur är inte hela semestern som vi ska vara bortresta!