**Den stora feta LCHF-tråden**

Vad heter den o är det till I-phone eller androide? Vill ha men hittar den inte.
Jag blir alltid hungrig efter mat. Har inga problem att fasta om jag ätit ex vid 17,00 får stålhålla mig hela kvällen tills jag somnar. När jag sen vaknar så är det inga problem att inte äta förrän 12-tiden. Arbetar ändå i kök med massor av gott o läskande runt mig men känner inte av suget lika tydligt som på kvällen.
jag är hungrig!!!!! har varit iväg sedan 7 i morse (barnens idrott) . Hade med kokta ägg o ölkorv men jag vill ja fett o kött. Är hemma om 1,5 timme då blir det en rejäl köttbit med fett (bea eller smör). LÄNGTAR.
Coleslaw i olika former. grunden är ju majonäs sen kan man använda olika sorters kål o olika smaksättning. finns tomatpesto, salladskrydds m.m testa dig fram.
jag gör eget mandelmjöl. mixar vanlig sötmandel.
Tips. Många butiker säljer ut julnötterna hittade "lilla notefabriken" julnötter. Den sorten vi hittade hade lågt kh medans nästan samma jämte hade nästan dubbelt så mycket kh. Beror mig på mängden pecannötter det är i.
Fika ute... beställa en räkmacka o ta bort brödet. kolla så det är ordentligt med majjo på.
Jag mår såååå bra. Kan äta paprika igen som jag inte kunnat äta på 15år. Efter 1 månad med LCHF så kunde jag sluta med magsårsmedicin. Gått ner 20kg, sover mindre o är ändå piggare. gladare och possitivare.
bara som den är i tjocka skivor med majors på. ost o skink sallad. wook. skinkgratäng. blanda den tränar med pepparotsost.
Ett tips.
Finns matlådor med lock som man fryser. Kokte 10ägg skadade o la i burken inga problem att äta efter 20timmar. Tub majonäs håller också bra utan kyla. Ölkorv o många sorters salami funkar utan kyla.