**Den stora feta LCHF-tråden**
Att det ska behövas 2veckor varav 2 dagar är pf föratt man ska komma ner igen efter lite glass o potatiskaka.
Äntligen nere så jag har koll på läget inför julafton målvakt.
Att det ska behövas 2veckor varav 2 dagar är pf föratt man ska komma ner igen efter lite glass o potatiskaka.
Äntligen nere så jag har koll på läget inför julafton målvakt.
Självklart ska alla få köra som dom vill. Men är man ny och vill börja med LCHF så blir det ju lite tokigt att börja med alla kakor o godis. När jag gick på VV så så dom 1 point för fritt med potatis. Jag såg det som en ursäkt att bli mätt o åt nog 20 potatisar/dag. Hade jag varit ny här o inte läst på så noga så hade jag nog bakåt o ätit för det är ju "OK". Är ju svårare o bli sv med sockerberoendet om man äter sötsaker även gjorda på socker utan kh. MEN alla gör på sitt vis detta var bara min lilla tanke.
När man läser om er som gått ner mycket så verkar många av er varit smala eller normala fram till graviditeten.
Jag har varit tjock sen jag var liten sen i tonåren gick jag upp o ner men sedan 22 årsåldern fet konstant, var lycklig under graviditeten för då behövde jag inte skämmas för o va tjock för första gången i mitt liv och nu är jag snart 45 och har sakta gått ner totalt 20kg och har 20kg kvar. Att som ninis o stjaerna komma ner 110 under sin längd har jag svårt att förstå då jag inte varit där sedan 2årsåldern. Är 165 och skulle vara lycklig om jag kom ner till 70kg.
NU en fråga är det svårare att få kroppen att fatta när man aldrig varit smal innan?