**Den stora feta LCHF-tråden**

Till lunch åt jag en salladsblandning med lite chreme fraiche lite rökt kalkon gröna oliver, lite feta ost blandat i olivolja och lite brieost och ett kokt ägg,, det var jättegott men efter att jag hade fått i mig hälften orkade jag knappt med resten och nu mår jag föfärligt illa,, och det var några timmar sen nu men illamåendet vill ej bort jag tror inte jag får i mig något mer under dagen jag känner mig lite äcklad vet ej varför, kan det vara fettet?
Jag bör nämna att jag har hårdbantat innan jag började med lchf och har ätit väldigt små portioner.
Men hur får jag bort detta illamåendet? :(

Själv har jag redan fyllt år i år, och jag orkar knappast vänta tills nästa år. Men på något sätt är det ändå ett ex på väg hem till mig nu också...

Majlo: Jag dricker Sprite zero. Det har alltid varit en av de få läsker jag gillar, redan innan jag började med LCHF. För mig känns det ok att dricka den, eftesom jag dricker den kanske 1-2 ggr/månad.
Jag har alltid varit en stor mjölkdrickare istället, och det kan jag däremot sakna. Mmm, varm mjölk....