• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

stjierna skrev 2012-05-31 14:40:51 följande:
    Off topic: bör man börja oroa sig om mensen är 4 dagar sen...?

Har den varit den förut under din viktminskning?
    Min har aldrig påverkats, men jag kan tänka mig att det är vanligt att även den kan påverkas lite under kostomlägg och viktminskning. 
  • Boost
    stjierna skrev 2012-05-31 14:58:43 följande:
    Boost: sedan jag började med LCHF, nej. Sen vet jag ju onte om borttag av mejeri påverkat?
    Vi hade sex (sorry för massa info) dagen efter ÄL, med kondom OCH jag tog dagen-efter-piller....

I och med att du använt dubblt skydd så att säga så tycker jag att du kan vara lugn och avvakta ett par dagar till. Mycket möjligt att mejerierna har påverkat det. Men går det en vecka eller mer så skulle iaf jag börja bli orolig :)
  • Boost
    stjierna skrev 2012-05-31 15:15:08 följande:
    Boost: jag blir ju lite nervös efter som minstingen bara är 4 månader... :S
    Å andra sidan är jag extremt fertil, båda barnen är "hoppsan", den första gick jag på p-piller sedan 8 år och den andra p-piller och sex 6 dagar INNAN äl.. Och by the way, det var enda sexet den månaden.
    Så eg hade det inte förvånat mig...

Haha ojdå, då hade jag vart nervös redan nu i dina skor :)
    Gravtest kan man väl ta redan från början nu väl? 
  • Boost
    Hoppet 3 skrev 2012-05-31 16:09:44 följande:
    Oj ...jaha. Undrar om matdagboken stämmer med deras matinnehåll och mått idag.

Kanske därför som jag går hungrig för att jag inte får i mig de som jag ska äta under en dag för att deras mått inte stämmer med dagens mat och matdeklaration som finns ute i butikerna idag?
    Vet ju inte om och när de uppdateras.

Tycker många tabeller jag har sett på Internet är helt felaktiga.
    Kolla på varje paket du använder istället och notera därifrån, se om det blir någon större skillnad. 
  • Boost

RebornEve: Jag kör alltid periodisk fasta, äter kl 12 och 17 varje dag. Fungerar perfekt och känner mig aldrig hungrig på morgonen.

• Boost

Spökplumpen: bara äggen som ska vispas ordentligt, resten är bara att blanda ner.

• Boost
    huldaskarin skrev 2012-06-01 12:39:56 följande:
    3 veckor sen jag åt mjukt bröd så det ska bli intressant detta. 10 min kvar i ugnen nu,

Hur blev brödet? Länka gärna till receptet om det är värt att göra :)
  • Boost
    huldaskarin skrev 2012-06-01 13:31:19 följande:
    Det blev helt okej. Jag gjorde den minsta satsen för att prova, vill inte slösa ägg i onödan  *s* Man kan med fördel ta mindre än en halv tsk brödkryddor för det tar gärna överhand tycker jag.

www.lchf-forum.se/showthread.php?22708-Kolhyd...

Tack! Ska prova det.
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**